سارقی که برای شانزدهمین بار به زندان رفت



گروه حوادث / سارق سابقه دار که 15 بار به زندان افتاده و آزاد شده بود بار دیگر به اتهام سرقت تلفن همراه روانه زندان شد.
سرهنگ کارآگاه «بهزاد اختیاری»، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در تشریح این خبرگفت: پانزدهم دی سال گذشته پرونده‌ای مبنی بر موبایل قاپی از کلانتری 118 ستارخان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. محتویات پرونده حاکی از آن بود که ساعت 2 بعدازظهر پانزدهم دی ماه در خیابان ستارخان دو موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت موبایل شاکی را سرقت کرده و گریخته‌اند. در بررسی‌های پلیسی مشخص شد، یکی از سارقان سابقه دار بوده و پیش‌تر به اتهام موبایل قاپی و سرقت موتورسیکلت دستگیر شده است. استعلامات صورت گرفته مشخص کرد که متهم 15 فقره سابقه کیفری داشته و آخرین مرتبه نیز به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده است.
این مقام پلیسی با بیان اینکه با هماهنگی‌های قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار کرد، با همکاری یکی از دوستانش با پرسه زنی در معابر عمومی، سوژه‌های خود را شناسایی می‌کرده و تاکنون 12 فقره سرقت موبایل داشته است.
سرهنگ اختیاری با بیان اینکه متهم برای شانزدهمین مرتبه روانه زندان شد، گفت: تاکنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری متهم متواری همچنان ادامه دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7594/12/573268/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها