فعالیت ۱۵۰۰ دلال جلوی مجتمع نمایشگاه‌های خودروی اهواز




اهواز - رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز با اشاره به انجام معاملات خودرو جلوی محل مجتمع دائمی نمایشگاه‌های خودروی اهواز گفت: معاملات انجام‌شده در بیرون از مجتمع خودرویی، کاملاً غیرقانونی است و فروشنده هیچ‌گونه تعهدی نسبت به معامله خود ندارد و این مسأله، بارها باعث ایجاد مشکلات متوالی برای خریداران شده است.
به‌گزارش ایسنا، عبدالرضا عساکره با اشاره به انجام معاملات غیرقانونی توسط افراد متفرقه جلوی محل دائمی نمایشگاه‌های خودروی اهواز اظهار کرد: در بلوار ورودی مجتمع نمایشگاه‌های خودروی اهواز، حد فاصل پمپ بنزین تا در ورودی سوم، حدود یک هزار تا یک هزار و ۵۰۰ نفر از افراد متفرقه بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای انجام معاملات خود تجمع می‌کنند و هیچ‌گونه نظارتی توسط سازمان‌های مربوطه بر فعالیت آنها نمی‌شود.
وی گفت: حدود پنج سال است که شلوغی‌های ایجاد شده توسط این افراد، تردد مراجعه‌کنندگان به مجتمع نمایشگاه‌های خودروی اهواز را با مشکل مواجه کرده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی اهواز افزود: این معاملات غیرقانونی باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان در ورودی‌های مجتمع می‌شود. با مراجعه به کلانتری کارون و پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز، درخواست مأمور برای کنترل این وضعیت کردیم که ماهانه حدود ۶ میلیون تومان آن هم برای حضور دو ساعته مأموران در بازه زمانی ۴ تا ۶ عصر برای اتحادیه نمایشگاه‌داران اهواز هزینه در بردارد.
عساکره بیان کرد: بارها افرادی که جلوی مجتمع به‌صورت غیرقانونی معاملات خود را انجام می‌دادند با مأموران درگیر شدند که باعث ازسرگیری مشکلات برای مجتمع می‌شد.
وی تصریح کرد: معاملات انجام‌شده در بیرون از مجتمع خودرویی، کاملاً غیرقانونی است و فروشنده هیچ‌گونه تعهدی نسبت به معامله خود ندارد و این مسأله، بارها باعث ایجاد مشکلات متوالی برای خریداران شده است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7594/16/573277/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها