ویژه




فعالیت MMA در ایران قانونی شد

وزارت ورزش و جوانان مجوز رسمی فعالیت رشته هنرهای رزمی ترکیبی(MMA)  در ایران را صادر کرده و از این پس این رشته زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، فعالیت قانونی خود را از سر می‌گیرد. به گزارش ایسنا، توحید حقیقی به عنوان رئیس انجمن MMA انتخاب شده است. ‌پیش از این رشته رزمی MMA در ایران فعالیت رسمی نداشت و برخی چهره‌های ورزشی در داخل کشور همچون امیر علی اکبری برای فعالیت در این رشته راهی کمپ‌های خارجی می‌شدند.

دربی پایتخت؛ شب عید فطر

برنامه مسابقات هفته‌های بیست‌ویکم تا بیست‌وسوم لیگ برتر فصل 1400-1399 دیروز اعلام شد و براساس این برنامه دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس درهفته بیست و سوم، چهارشنبه 22 اردیبهشت شب عید فطر ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

واکنش آل‌کثیر پس از حضور در اردوی پرسپولیس

محرومیت عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس که پس از دیدار با پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC با محرومیت ۶ ماهه روبه‌رو شده بود، رسماً به پایان رسید تا او بتواند در میادین فوتبالی حاضر شود و رسماً در تمرینات گروهی تیمش شرکت و برای پرسپولیس بازی کند. او صبح دیروز نیز به اردوی تیم در مشهد اضافه شد. عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از اتمام محرومیتش در واکنش به این موضوع که هواداران منتظر اتمام محرومیت او بودند، گفت: «خودم بیشتر منتظر پایان محرومیتم بودم. خدا را شکر محرومیتم تمام شد و امروز به اردو اضافه شدم.»

ویزای عربستان برای دو استقلالی صادر نشد

در فاصله حدود یک هفته تا سفر استقلالی‌ها به عربستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ویزای بابک مرادی و متین کریم‌زاده صادر نشده است. این دو بازیکن سرباز هستند و خروج‌شان از کشور منوط به کسب مجوز از سازمان نظام وظیفه است. البته کریم‌زاده سال گذشته برای خروج از کشور همراه تیم امید پاسپورت دریافت کرده بود اما او پاسپورت خود را گم کرده و این مشکل بر مشکلاتش برای همراهی استقلال اضافه شده است. با این حال مسئولان استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر مشکل مرادی و کریم زاده را حل کنند. استقلال 22 فروردین عازم عربستان می‌شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7594/18/573291/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها