اخبار



مرگ هولناک دو سارق در تونل بنزین

گروه حوادث/ دو سارق که برای سرقت بنزین از داخل تونل تأمین و نگهداری پالایشگاه کهریزک ناگهان در میان حجم زیادی از بنزین و گاز سمی گرفتار شده بودند جان باختند.
به‌ گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت ۱۱ شب دوشنبه ۲۳ فروردین مرد جوانی هراسان با آتش‌نشانی کهریزک تماس گرفت و گفت: من و دوستانم داخل تونل تأمین و نگهداری پالایشگاه نفت، میان حجم زیادی از بنزین گیر افتاده‌ایم و نیاز به کمک داریم. بنزین و گاز مسموم با سرعت زیاد در حال انتشار و جانمان در خطر است.
به‌ دنبال اعلام این تماس بلافاصله مأموران آتش‌نشانی کهریزک وارد عمل شدند؛ با ورود مأموران به محل آنها با تونلی ۱۷ متری مواجه شدند که سارقان حفر کرده و به خط تأمین و نگهداری انتقال بنزین پالایشگاه متصل شده بود.‌ تونل پر از بنزین شده بود و دو مرد جوان داخل آن گرفتار شده بودند؛ در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد دو مرد جوان برای سرقت بنزین راهی پالایشگاه شده  و با حفر تونلی ۱۷ متری خود را به خط تأمین و نگهداری ۵۰۰ متری نفت پالایشگاه رسانده بودند. آنها با رسیدن به خط تأمین اقدام به سوراخ کردن لوله کرده تا از این طریق بنزین سرقت کنند، اما ناگهان با هجوم بنزین از داخل خط تأمین و نگهداری و همچنین گاز مسموم مواجه شدند. دو مرد جوان که هویت آنها تا کنون مشخص نشده است در میان بنزین و گاز مسموم گرفتار شدند، اما شدت انتشار گاز و هجوم بنزین به قدری در تونل زیاد بوده که آنها را غرق کرده است. آتش‌نشانان برای بیرون آوردن جسد دو مرد ناشناس تلاش‌های خود را آغاز کرده و حتی چند نفر از آنها در بنزین روان گرفتار شده که توسط همکاران دیگرشان نجات یافتند. با کشف اجساد این دو مرد تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

قتل همسر به خاطر درخواست طلاق

گروه حوادث/ مرد جوان وقتی فهمید همسرش درخواست طلاق داده او را در آتشگاه کرج به قتل رساند. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، عصر روز دوشنبه چند خانواده که برای تفریح به محدوده آتشگاه کرج رفته بودند ناگهان با شنیدن صدای فریادهای زنی جوان به سمت وی رفته و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. مردی جوان با چاقو در حال ضربه زدن به پیکر زن جوان بود. مرد خشمگین که می‌خواست گوش‌های زن جوان را ببرد با دیدن مردم پا به فرار گذاشت. پس از انتقال زن مجروح به بیمارستان وی بر اثر شدت خونریزی جان باخت. با اعلام موضوع به پلیس مشخص شد ضارب همسر این زن 21 ساله بوده است. وقتی خانواده مقتول از ماجرا باخبر شدند در تحقیقات به پلیس گفتند دخترشان 2 سال قبل ازدواج کرده اما به‌خاطر اعتیاد و بیکاری همسرش با او اختلاف داشته و درخواست طلاق داده بود. بدین‌ترتیب متهم 26 ساله تحت تعقیب قرار گرفت و کارآگاهان جنایی پلیس استان البرز چند ساعت بعد وی را دستگیر کردند.
سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره این پرونده به خبرنگار «ایران» گفت: متهم که وضع مالی خوبی نیز دارد با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از این جنایت درخواست وی برای طلاق عنوان کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7603/12/574323/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها