نشست خبری



گل‌ محمدی:‌ شهامت هند قابل تحسین است اما از AFC انتظار بیشتری داشتیم

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل بازی با الوحده امارات اظهار داشت: «جسارت و شهامت هند برای میزبانی قابل تحسین است اما از مسئولان AFC برای حفظ سلامتی بازیکنان، مربیان و تمام مسئولان برگزاری مسابقات انتظار بیشتری داشتیم و می‌خواستیم امکانات بیشتری فراهم شود. به هر صورت فکر می‌کنم رسیدن به این انتظارها مقداری سخت است. شرایط خوبی داریم و تیم از لحاظ آمادگی در وضعیت خوبی قرار گرفته است.» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: «انتظار داشتیم دو جلسه تمرینی در این شهر داشته باشیم اما متأسفانه انجام نشد. شاید از این لحاظ عقب باشیم اما بازیکنان ما ثابت کرده‌اند مرد روزهای سخت هستند و در بدترین و سخت‌ترین شرایط می‌توانند انتظارات هواداران را برآورده کنند.» گل محمدی عنوان کرد: «انگیزه زیادی برای موفقیت داریم که نشأت گرفته از انرژی خوب هواداران است. تیم پرهواداری هستیم که حدود 50-40 میلیون هوادار در ایران دارد. همین تعداد هواداران سبب ایجاد انگیزه می‌شود. در پرسپولیس نسل جنگنده و با روحیه‌ای از بازیکنان وجود دارند که نقطه قوت تیم ما همین بازیکنان و هواداران هستند. شرایط برای رسیدن به سومین فینال در چند سال اخیر مهیاست و بازیکنانم انگیزه خیلی زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی دارند. با گذشتن از تمام سختی‌های پیش‌رو و با روحیه خوب می‌توانیم حضور در سومین فینال را هم تجربه کنیم.»

عالیشاه:‌ بازیکنان می‌دانند در چه تیم بزرگی هستند

امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با الوحده امارات اظهار داشت: «طبیعتاً تمام بازیکنان تلاش می‌کنند با نتیجه گرفتن لازم هواداران را خوشحال کنند. اطمینان دارم باز هم به حضور در فینال فکر می‌کنیم اما بدون تکبر و سرمستی، بچه‌ها می‌دانند کجا بازی می‌کنند؛ تلاش می‌کنیم این اتفاق بیفتد. هدف‌مان رسیدن به فینال است اما باید پله به پله جلو برویم تا این اتفاق خوشحال‌کننده برای کشور و هواداران بیفتد. بچه‌های پرسپولیس می‌دانند در چه تیم بزرگی توپ می‌زنند و با نتیجه گرفتنشان می‌توانند دل هواداران را شاد کنند. امیدوارم امسال هم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.»

سرمربی الوحده: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم

هنک تن کاته سرمربی الوحده در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت:«بازی ما مقابل پرسپولیس بدون شک سخت خواهد بود. در هند با مشکل زمین تمرین مناسب مواجه هستیم و به نظرم میزبانی هند مناسب نبوده و می‌توانست بهتر از این بازی‌ها باشد. در این بازی اسماعیل مطر حضور نخواهد داشت. اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب هند برای میزبانی از گروه ما مناسب نبود و ما در این زمینه خوش شانس نبودیم. آب و هوا در اینجا اکنون بسیار گرم است و با ورود ماه مبارک رمضان نمی‌توانیم عصرها تمرین کنیم. در بازی اول کار سختی داریم. تیم ایرانی تاکنون در 3 سال گذشته دوبار به فینال این رقابت‌ها رسیده و می‌دانیم بازی سختی داریم ولی با تمام قوا در بازی حضور پیدا می‌کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7603/13/574330/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها