اخبــــار


قدردانی فرمانده ارتش از پیام رهبر معظم انقلاب

امیر موسوی، فرمانده کل ارتش در پیامی به رهبر معظم انقلاب تأکید کرد به پیروی از اوامر مطاع حضرتعالی نقش‌آفرینی‌های ارتش را گسترش خواهیم داد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، به دنبال پیام محبت‌آمیز فرمانده معزز کل قوا به ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان صادر شد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی از ابراز لطف فرماندهی معظم کل قوا تشکر کرد.
در بخشی از پیام فرمانده ارتش آمده است: ضمن امتنان از ابراز لطف آن رهبر عظیم‌الشأن، قلب‌های همه کارکنان جان برکف و خانواده‌های ولایی و صبور آنان که مخاطب لطف و عنایت بزرگوارانه آن رهبر فرزانه قرار گرفتند، آکنده از شوق و شعف شد و دعای افطار و ذکر سحر سربازان ولایت با درخواست خاضعانه برای استدام سایه پربرکت آن رهبر حکیم از درگاه ربوبی درآمیخت. هر روز می‌کوشیم تا توان خود را به سرحد نیاز افزایش دهیم و آنچنان باشیم که شایسته مدال افتخار خدمت و مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» باشیم؛ در این راه هر روز بیش از پیش نیازمند دعا و رهنمود‌های آن فرماندهی معزز هستیم. در محضر خداوند بزرگ به عهدی که بسته‌ایم تأکید می‌کنیم و این راه نورانی را با گام‌های محکم و مطمئن، هم‌افزا و همسنگر با برادران عزیزمان در سپاه و سایر نیرو‌های مسلح تا تحقق کامل آرمان‌های والای انقلاب اسلامی طی خواهیم کرد؛ ان‌شاءالله.

نامه جمعی از فعالان سیاسی به سید حسن خمینی

جمعی از فعالان سیاسی و اساتید دانشگاه در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، از او خواستند برای پاسداشت قرائت مردم‌سالارانه و عقلانی از اسلام و نگرشی که در اداره کشور، میزان را رأی مردم می‌داند، بیش ‌از پیش صراحت داشته باشد و در مقابل رویه‌ها و تفاسیر مغایر با روح قانون اساسی و نقض‌کننده وصایای امام به مخالفت برخیزد.
به گزارش جماران، فعالان سیاسی در این نامه با قدردانی از یادگار امام که باوجود آگاهی به آمادگی زخم‌خوردگان انقلاب و انحصارطلبان برای آماج تهمت و افترا قرار دادن او اعلام کرده است که به عنوان یک کنشگر در عرصه انتخابات فعال خواهد بود، آمده است: اکنون که بر اساس مصلحت‌سنجی مقام رهبری، این مسئولیت خطیر فعلاً از دوش شما برداشته شد، حفاظت و حراست از این حُسن اعتماد و امیدی که در دل و روح دلبستگان به جناب‌عالی و این بیت شریف با دیدن کمترین نشانه‌ها از احتمال حضورتان در صحنه ایجاد شد، مسئولیت جدیدی برای شما ایجاد کرد که نباید دست‌کم گرفته شود.
نویسندگان نامه در تشریح این مسئولیت نوشتند: ما انتظار داریم موضع‌گیری و بیان مواضع شجاعانه شما در دفاع از حقوق مردم و پاسداشت میراث مردم‌گرایانه امام، مسئولان و دست‌اندرکاران را درباره مقتضیات و لوازم برگزاری انتخابات پرشور که مطالبه مقام رهبری نیز هست، بیشتر آگاه و ملتزم کند و شرایطی به وجود آید که در فرصت اندک باقیمانده تا انتخابات، نشانه‌های گشایش در رویکردهای انقباضی موجود هویدا شوند و فضای نشاط، شادابی و امیدواری به گره‌گشایی از تنگناهای موجود از مسیر انتخابات مردمی، پرشور و معنادار مهیا شود.

آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله مکارم شیرازی

بنا بر پیگیری‌های خبرگزاری مهر از دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، وضعیت جسمانی این مرجع تقلید شیعیان پس از جراحی (خارج کردن کیست) بهتر شده و براساس اظهارات پزشکان متخصص، روند سلامتی  ایشان خوب ارزیابی می‌شود. دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از جمیع مؤمنین و روزه‌داران ماه مبارک رمضان تشکر کرد که برای صحت و عافیت کامل همه بیماران بخصوص آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی به درگاه الهی تضرع و دعا کرده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7610/2/575108/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها