بازداشت متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران



رشت - دادستان گیلان از دستگیری متهمان اصلی پرونده رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران با دستور رئیس قوه قضائیه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دادستان گیلان گفت: با گذشت کمتر از سه ماه از دستور و تأکیدات رئیس قوه قضائیه، متهمان اصلی پرونده کارخانه رشت الکتریک ایران و همچنین صنایع پوشش ایران بازداشت شدند. سید مهدی فلاح میری افزود: پرونده کیفری خریداران شرکت رشت الکتریک ایران به اتهام اخلال در نظام تولید در دادسرای عمومی و انقلاب رشت در حال رسیدگی است.
وی تأکید کرد: به لحاظ اهمیت موضوع و تخصصی بودن مسائل آن، قرار ارجاع امر به کارشناسان رسمی در 3 رشته ماشین آلات، تأسیسات راه و ساختمان و روابط کارگری و کارفرمایی صادر شد که با دریافت نظریه کارشناسان دهم فروردین امسال و ابلاغ آن به وکیل متهمان، قرار لازم و قانونی برای احضار آنان و تفهیم اتهام صادر و متهمان اصلی بازداشت شدند.
دادستان گیلان خاطرنشان کرد: اتهام متهم اصلی صنایع پوشش ایران نیز اخلال در نظام تولید است. آیت‌الله رئیسی شانزدهم بهمن پارسال، در جریان سفر استانی به گیلان از کارخانه «رشت الکتریک» بازدید و رئیس کل دادگستری گیلان را مکلف کرد که با به کارگیری یک تیم قضایی مجرب با فوریت وضعیت شرکت رشت الکتریک را پیگیری کند و نحوه برخورد با متخلفان و کیفر آنان را به اطلاع مردم برساند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7610/7/575134/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها