فرار دختر جوان ز دست راننده شرور


گروه حوادث/ راننده شرور که قصد داشت با ربودن یک دختر 22 ساله به‌ وی تعرض کند از سوی پلیس دستگیر شد.
 به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز سه‌شنبه دختری جوان با حضور در کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس مدعی شد راننده یک پراید قصد تعرض به او را داشته است اما وی توانسته فرار کند. دختر جوان در اظهارات خود عنوان کرد، صبح سه‌شنبه از خیابان تهران‌نو به مقصد خیابان اتحاد، برای رفتن به محل کارم در انتظار تاکسی بودم اما وقتی تاکسی پیدا نکردم به ناچار سوار بر یک خودروی پراید شخصی به ظاهر مسافرکش شدم، چند دقیقه بعد ناگهان راننده در میانه راه به سمت جاده تلو تغییر مسیر داد. پس‌ از مطلع شدن از قصد و نیت راننده ابتدا با وی طرح دوستی ریختم اما در همان حین بسرعت در پیامکی مدیر شرکت خود را از موضوع پیش آمده باخبر و موقعیت مکانی زنده خود را از طریق موبایل برای وی ارسال کردم.
سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار کرد: دختر جوان بعد از ارسال موقعیت مکانی خود و اطمینان از اینکه مدیر شرکت در جریان قرار گرفته و بزودی به محل می‌رسد، خود را از خودروی پراید به پایین پرتاب می‌کند، اما راننده موفق شده بود که کیف این دختر را از دست وی کشیده و پس از سرقت متواری شود. پس از این شکایت پرونده در ابتدا به پلیس آگاهی و در ادامه از پلیس آگاهی به کلانتری ۱۴۴ حکیمیه ارجاع شد، در ادامه نیز مأموران این کلانتری ضمن رصد دوربین‌های محدوده وقوع جرم، شناسایی خودروی پراید ۱۱۱ و راننده آن، موفق به بازداشت متهم در منطقه تهرانپارس شدند.
این مقام پلیسی متذکر شد: متهم این پرونده که متأهل و ۳۷ ساله است، پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر قصد تعرض به دختر جوان اعتراف کرد و در نهایت، پرونده به‌همراه متهم و خودرو تحویل پلیس آگاهی شد.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7610/8/575138/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها