اخبـــــــار




مطهری: نیمه پر لیوان را ببینید

حمید مطهری مربی پرسپولیس در‌خصوص انتقادهایی که از این تیم پس از بازی با گوا مطرح شد، به فارس گفت: «تیم ما در سه بازی 9 امتیاز یعنی حداکثر امتیاز را به دست آورده و خواهش می‌کنم مدام نیمه‌خالی لیوان را نبینند. پرسپولیس دیگر باید چه کاری انجام بدهد اما همچنان برخی انتقادهای مغرضانه انجام می‌دهند. بارها گفته‌ام از انتقادهای سازنده که به سود تیم ما باشد استفاده خواهیم کرد. اکنون می‌بینیم با کسب حداکثر امتیاز باز هم حواشی و حرف‌هایی که سودی ندارد درباره تیم ما مطرح می‌شود.»

جریمه شدید بازیکن اخراجی الشرطه مقابل استقلال

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد حسام کاظم بازیکن الشرطه عراق به دلیل خطای خشونت‌آمیز در بازی با استقلال ایران 3 بازی از همراهی تیمش محروم شد. بدین ترتیب هافبک عراقی الشرطه بازی‌های رفت و برگشت الاهلی عربستان و بازی الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. این بازیکن خطای خشونت‌آمیزی را روی فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال انجام داده بود که داور بلافاصله او را اخراج کرد اما این بازیکن با داور درگیر شد و لحظاتی برای خروج از زمین مقاومت کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین این بازیکن عراقی را 2 هزار دلار جریمه کرد که 500 دلار آن باید نقداً پرداخت شود.

هشدار دوباره پرسپولیس درباره دربی

ابراهیم شکوری سخنگوی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال به رسانه رسمی باشگاه گفت: «قبل از سفر به هند، بنده و چند تن از همکارانم در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته و بار دیگر تأکید می‌کنم امیدواریم مسئولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کنند و اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد.»

مدیرعامل تراکتور به ایران بازگشت

سجاد سیاح مدیرعامل باشگاه تراکتور که برای هماهنگی امور مربوط به این تیم همزمان با کاروان تراکتور به شارجه سفر کرده بود، به ایران بازگشت. به گزارش فارس، وی تا بازی با شارجه در کنار تیم تراکتور حضور داشت و پس از این مسابقه هم ابتدا به دبی رفته و بلافاصله به ایران آمد. با توجه به برگزاری سه مسابقه تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا سیاح دیگر قصدی برای بازگشت به شارجه ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7610/10/575159/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها