اخبار




مسافر از مبدأ هند و پاکستان در فرودگاه امام پذیرش نمی شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن‌ تکذیب بلیت فروشی در مسیر کشورهای هند وپاکستان، گفت: تا زمانی که مصوبه جدید ستاد با موضوع لغو ممنوعیت‌ها صادر نشود مسافری از مبدأ هند و پاکستان را در فرودگاه امام خمینی نمی‌پذیریم.
محمدحسن ذیبخش درباره اخبار مربوط به انجام سفر به هند گفت: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و ابلاغیه سازمان هواپیمایی هیچ یک از شرکت‌های داخلی هواپیمایی نه به صورت مستقیم و نه غیرمستقیم پروازی به هند وپاکستان و کشورهایی که دارای شرایط ویژه هستند، ندارند.
وی ادامه داد: شرکت های خارجی اکنون به صورت کانکشن پرواز به هند و پاکستان انجام می دهند اما نکته این است که مسافر از کشور هند و پاکستان امکان تهیه بلیت به کشور ایران ندارد. بدین معنا که اگر مسافری از هندوستان خارج شده باشد و سپس از طریق ترکیه یا دوبی قصد سفر به ایران داشته باشد، از پذیرش وی جلوگیری می‌شود. ذیبخش همچنین قیمت بلیت های ۱۰۰ میلیونی به مقاصد هند و پاکستان را تکذیب کرد و نرخ‌های فعلی را در دامنه قیمتی ۱۰ تا ۱۳ میلیون دانست.درهمین زمینه روابط عمومی هواپیمایی ماهان نیز اعلام کرد: همه پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان اعم از مسافری و باری به مقصد دهلی نو لغو شد.
 تکذیب تردد دریایی مسافر بین بنادر ایران و هند
بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه مراودات دریایی با بنادر کشور هند صرفاً کالاهای ترانزیتی و صادراتی از افغانستان به هند و واردات کالاهای اساسی از دیگر کشورها بوده است اظهار کرد: هیچگونه جابه جایی مسافر از طریق بندر چابهار با بنادر هند برقرار نبوده و حمل و نقل کالایی براساس دستورالعمل های ابلاغی و با تشدید پروتکل ها خواهد بود.

سقف معافیت مالیاتی امسال ۴۸ میلیون تومان است

 معاون سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای اعلام کرد: سقف معافیت مالیاتی در سال ۱۴۰۰ سالانه ۴۸ میلیون تومان و ماهانه چهار میلیون تومان است.
در بخشنامه ‌ای که محمود علیزاده، معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی به ادارات کل  امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرده، آمده است: ۲. نرخ مالیات بر درآمد کارکنان دولتی و غیردولتی اعم از حقوق و مزایا نسبت به مازاد 480 میلیون  ریال تا 960 میلیون (۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال؛ 10 درصد،  نسبت به مازاد 960 میلیون  ریال تا یک میلیارد و 440 میلیون  ریال؛ 15 درصد،  نسبت به مازاد یک میلیارد و 440 میلیون  ریال تا دو میلیارد و 160 میلیون  ریال؛  20 درصد، نسبت به مازاد دو میلیارد و 160 میلیون ریال تا دو میلیارد و 880 میلیون  ریال؛ 25 درصد ،  نسبت به مازاد دو میلیارد و 880 میلیون ریال تا سه میلیارد و 840 میلیون  ریال؛ 30 درصد ، و  نسبت به مازاد سه میلیارد و 840 میلیون ریال؛ 35 درصد است.همچنین  حقوق اعضای رسمی هیأت علمی دانشگاه‌ها ، در سال ۱۴۰۰ مشمول مالیات به نرخ 10 درصد خواهد بود./ سازمان امورمالیاتی


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7615/8/575639/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها