اخبار



غرق شدن پسر 4 ساله در استخر

گروه حوادث: سهل‌انگاری والدین پسربچه 4 ساله منجر به غرق شدن وی در استخر آب «کمالشهر کرج» شد.
سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن یک کودک در استخر آبی در یکی از باغ تالارهای منطقه کمالشهر، مأموران کلانتری 24 کمالشهر برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. طبق نظریه عوامل آتش‌نشانی مشخص شد که پسربچه 4 ساله‌ای که به همراه والدینش برای تفریح به یک باغ تالار رفته بود، بر اثر بازیگوشی و غفلت والدینش به داخل استخر رفته و غرق شده است.پیکر این پسربچه 4 ساله بعد از بیرون کشیدن از استخر، به مرکز درمانی منتقل شد اما تلاش‌ها برای احیای او بی‌نتیجه ماند و جانش را از دست داد.سرهنگ گودرزی از تمام شهروندان خواست: در هنگام حضور در اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها که دارای استخر، رودخانه و سد است کودکان خود را تنها رها نکنند و مراقب آن‌ها باشند چرا که بی‌تردید حوادث جبران‌ناپذیری برای آن‌ها در پی خواهد داشت.

دستگیری سارق کودک و خودرو

گروه حوادث:  مرد معتاد که یک خودرو را با کودکی 3ساله ربوده بود در عملیات پلیس نیشابور دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بامداد دوشنبه مرد جوانی همراه فرزند خردسالش با خودروی سواری پژو 206 سفید رنگ مقابل یک داروخانه شبانه‌روزی درمحدوده بلوار شهید فکوری مشهد توقف کرد. وقتی مرد جوان وارد داروخانه شد لحظاتی بعد مردی ناشناس خودروی او را درحالی که  یک کودک 3 ساله  داخل آن بود به سرقت برد.
پدر کودک که به محض خروج از داروخانه متوجه سرقت خودرو و فرزندش شده بود وحشت‌زده و مضطرب با پلیس تماس گرفت.سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با اعلام این خبر تیم گشت کلانتری شهرک ناجا بلافاصله وارد عمل شد. با توجه به حساسیت موضوع طرح  ضربتی در دستور کار پلیس قرار گرفت. متهم که متوجه تعقیب و گریز سایه به سایه پلیس شده بود با ترس و وحشت، کودک را در محور نیشابور - مشهد رها کرد و پس از طی مسافت کوتاهی، خودرو را نیز رها ساخت و متواری شد.این مقام انتظامی گفت: با کشف خودرو، آرمین 3 ساله به آغوش خانواده اش بازگشت و مأموران انتظامی اقدام‌های گسترده و ردزنی‌های دقیق خود را  در این عملیات پیچیده و سنگین ادامه داده و توانستند متهم را شناسایی و اوایل همان شب او را در شهرستان نیشابور دستگیر کنند. متهم 24 ساله که دارای سابقه کیفری بوده و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد به مشهد انتقال یافت تا با دستورات تخصصی مقام قضایی، تحقیقات تکمیلی پرونده انجام شود.

حمله مرگبار  سگ های ولگرد به مرد جوان

گروه حوادث:  مرد جوانی در حاشیه شاهین‌شهر بین اتوبان اصفهان تا مسکن مهر بر اثر حمله دسته‌جمعی سگ‌های ولگرد جان باخت.
سعید جعفری، رئیس اورژانس شهرستان شاهین‌شهر و میمه به فارس گفت: جوان حدود 33 ساله‌ای روز دوشنبه در حمله سگ‌های ولگرد در حاشیه شاهین شهر براثر حمله دسته‌جمعی سگ‌های ولگرد به‌شدت مصدوم شد و در دم جان باخت.وی  خاطرنشان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد فرد فوت‌شده پیش از حمله از شدت ترس بیهوش شده و سگ‌های ولگرد جسد وی را دریدند.وی به مورد دیگری که هفته گذشته در مناطق حاشیه‌ای مسکن مهر شاهین‌شهر رخ داد اشاره کرد و گفت: یکی از افراد معتاد به زمین خالی از سکنه رفته بود و در حالی که دچار بیش‌مصرفی مواد مخدر(اوردوز) شده بود با حمله سگ‌های ولگرد به‌‌شدت مصدوم شد.

لوله‌کشی زیر ماسه‌های دریا برای قاچاق سوخت

گروه حوادث: مرزداران پایگاه دریابانی میناب، 30 کیلومتر خط لوله انتقال سوخت قاچاق را که به طرز ماهرانه‌ای  زیر ماسه‌های دریا جاساز شده بود منهدم کردند.سردار «حسین دهکی»  فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: مرزداران پایگاه دریابانی میناب با استفاده از اشراف اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان در سواحل بندر کلاهی این شهرستان به‌طرز ماهرانه‌ای اقدام به جاسازی چندین خط لوله انتقال سوخت قاچاق در زیر ماسه‌های دریا کرده‌اند.
بنابراین بلافاصله طرح برخورد با متخلفان به مرحله اجرا درآمده و چند اکیپ از گشت‌های دریایی و خودرویی برای جست‌وجو و انهدام این خطوط لوله به موقعیت اعزام شده و پس از چند ساعت جست‌وجو در محل  موفق شدند انشعابات لوله‌ها را که در زیر ماسه‌های ساحل جاسازی شده بود و از آن طریق سوخت را از ساحل به دریا و به شناورهای متخلف انتقال می‌دادند، شناسایی کنند.سردار دهکی خاطرنشان کرد: مرزداران با هوشیاری موفق شدند 30 کیلومتر لوله انتقال سوخت را با بیرون کشیدن از زیر ماسه‌ها، منهدم کنند.

مصدوم شدن 5 مسافر در واژگونی اتوبوس

گروه حوادث: واژگونی اتوبوس مسافربری تهران- کرمانشاه 5 مصدوم بر جا گذاشت.سرهنگ «محمد حیدری»، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: ساعت هفت صبح سه‌شنبه ۷ اردیبهشت مقابل قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به‌ سمت کرمانشاه در حرکت بود به علت سرعت زیاد، خستگی راننده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و همچنین لغزنده بودن جاده واژگون شد.وی خاطرنشان کرد: در این حادثه پنج نفر از سرنشینان اتوبوس دچار آسیب شده و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه سرعت و سبقت‌های غیرمجاز عامل بیشتر از نیمی ازسوانح رانندگی هستند، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، سرعت عمل راننده در مواجهه با خطر را به شکل محسوسی کاهش می‌دهد.
وی با بیان اینکه متأسفانه این دومین حادثه رانندگی در ۷۲ ساعت اخیر است که به علت سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ می‌دهد، گفت: در حادثه قبلی هم یک دستگاه پراید که از استان‌های مرکزی کشور عازم کرمانشاه بود در کمربندی کنگاور واژگون شد که مرگ ۲ نفر و زخمی شدن سه نفر را به‌همراه داشت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7615/12/575655/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها