تساوی پورتو با گلزنی طارمی


هفته بیست‌ونهم لیگ پرتغال بامداد دیروز برگزار شد و پورتو میهمان موریرنزه بود که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 پایان یافت. تک گل پورتو را مهدی طارمی در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا باز هم این ستاره ایرانی باشد که به داد کونسیسائو می‌رسد. طارمی 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و عملکرد خوبی داشت و توانست آمار خوبی را از خود به ثبت برساند. تا جایی که رسانه گل پوینت پرتغال به تمجید از او پرداخت و در خصوص ستاره ایرانی نوشت: «طارمی با اینکه موقعیت از دست داد ولی یکی از بازیکنان برتر زمین بود.
طارمی در این مسابقه هم گل زد، هم موقعیت ساخت و هم یک فرصت بزرگ پورتو را از دست داد. گل او در دقیقه 86 با ضربه پنالتی به ثبت رسید و موقعیت عالی او در دقیقه 46 به هدر رفت. ستاره ایرانی همچنین در دقیقه 83 فرصتی عالی برای فابیو ویرا ساخته و پرداخته کرد که این بازیکن قدر این موقعیت را ندانست. البته لحظات پایانی این مسابقه نیز بسیار دراماتیک دنبال شد و پورتو به وسیله ویدئوچک نتوانست برد را برای خود به ثبت رساند.»
این رسانه به مهدی طارمی در این مسابقه نمره 6.6 را اختصاص داد تا این بازیکن پس از ام‌بمبا، فراررسی و اوتاویو بهترین بازیکن زمین نام گیرد. پورتو با عدم پیروزی در این مسابقه شانس قهرمانی را کم کرد و باعث شد تا اختلافش با صدر بیشتر شود. در جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ با 73 امتیاز در صدر است و پورتو با 67 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7615/14/575666/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها