مرگ یک کودک در تعقیب و گریز مسلحانه با قاچاقچیان


گروه حوادث/ تعقیب و گریز مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در ایرانشهر منجر به مرگ یک کودک شد.
سرهنگ حسن کیخا، فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر به ایرنا گفت: ظهر دوشنبه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد در محور ایرانشهر- بمپور هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی میدان امام حسین(ع) ایرانشهر (خروجی شهرستان بمپور) به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و با علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند. راننده ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود کرد که قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی ناگهان با سرعت هر چه تمام یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیرگرفته و به سمت روستای محمدان متواری شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران به تعقیب خودرو پرداختند که در همین حین یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس کرد و در پی تیراندازی‌های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر‌اندازی به سمت خودروی پژو کردند.
در نهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف شد و به‌دلیل ازدحام جمعیت در اطراف خودرو با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری شدند.
وی اظهار داشت: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی پژو بوده‌اند که بر اثر این تیراندازی‌ها کودک خردسال مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد اما تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی‌نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7626/16/576828/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها