جلیلی: فیلترینگ توئیتر توجیه ندارد



سعید جلیلی متولد سال ۱۳۴۴ در مشهد، یکی از هفت کاندیدا  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. او دکترای علوم سیاسی دانشگاه امام صادق دارد و عضویت در شورای راهبردی روابط خارجی، دبیری شورای عالی امنیت ملی و فعالیت به عنوان معاون اروپا و امریکای وزارت امور خارجه را در کارنامه دارد. به گزارش مهر، جلیلی در برنامه تبلیغی‌اش که از رادیو جوان پخش شد در معرفی خود و شرح سوابق اجرایی‌اش، گفت: «یک فرزند دارم که دانشجوی رشته برق است. محل زندگی من تهران است و خانه‌ام ۱۲۵ متر است اما الان در خانه سازمانی اسکان داریم چون بزرگتر است. خودروی من پراید است.»
او در ادامه فضای مجازی را یکی از بهترین فرصت‌های موجود برای نسل جوان دانست، اما گفت: دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد و نمی‌تواند آن را رها کند. البته برخی تصور می‌کنند که منظور این است که فضای مجازی بسته شود، اما منظورم این نیست و باید برنامه وجود داشته باشد.
جلیلی از فضای مجازی به عنوان یکی از عوامل مؤثر برای بهبود وضعیت اشتغال نام برد و افزود: برای بنده عجیب است که اینستاگرام باز و توئیتر بسته است. البته قطعاً همه مردم نمی‌خواهند که فضای مجازی به گونه‌ای باشد که به جامعه لطمه وارد شود. این نامزد ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت باید برای مسکن و ازدواج جوانان برنامه واقعی داشته باشد و باید حداقل سالی یک میلیون خانه ساخته شود، افزود: هر استانی مزیتی دارد و استان‌های مرزی ما مزیت همسایگی با کشورهای دیگر را دارند. جوان ما به جای کولبری می‌تواند یک صادرکننده خوب باشد. جلیلی ساخت انبوه مسکن را برنامه خود جهت مهار قیمت مسکن عنوان کرد و گفت: باید مسکن را از یک کالای سرمایه‌ای به یک کالای مصرفی تبدیل کنیم و کسی نباید برای اینکه سرمایه‌دارتر شود، مسکن بخرد و نباید به آن به عنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه کند.
این نامزد ریاست جمهوری که در سال‌های گذشته اعلام کرده بود دولت در سایه تشکیل داده است، در پایان این برنامه افزود: در این هشت سال تحت عنوان دولت سایه مسائل را پیگیری کردیم و معتقدیم که با وجود ظرفیت‌هایی که داریم، نه تنها می‌توانیم بر تهدیدات غلبه کنیم، بلکه می‌توانیم جهش هم داشته باشیم و لازمه‌اش این است که اراده جدی در این زمینه داشته باشیم. جلیلی که چند سالی است در توئیتر حساب کاربری دارد، روز گذشته و پس از سال‌ها فیلتر بودن این شبکه اجتماعی در توئیتی کوتاه نوشت: «فیلترینگ توئیتر توجیه ندارد.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7641/2/578371/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها