رئیسی: برای خشکاندن ریشه فساد وارد صحنه شده‌ام



سومین بازدید سید ابراهیم رئیسی در قالب کمپین تبلیغاتی‌اش در شهرک صنعتی عباس‌آباد تهران رقم خورد. کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رئیس قوه قضائیه صبح دیروز در جریان این بازدید با اشاره به گلایه‌مندی مردم از نظام بانکی کشور، گفت: من در قوه قضائیه جلسات پی‌در‌پی را با مسئولان بانکی داشتم و تلاش‌های فراوانی برای اصلاح وضع موجود کردم اما این اقدامات کافی نیست. باید در سرمنشأ، ریشه فساد را بخشکانیم و من برای انجام این مأموریت بزرگ وارد صحنه شده‌ام.
رئیسی با بیان اینکه «نیازمند یک خیزش عمومی و اجتماعی برای برپایی ایران قوی هستیم و این خیزش نیاز به هم‌پیمانی یک دولت مردمی با نیروهای مولد کشور دارد»، گفت: متأسفانه سال‌هاست این نیروها و پیشرانان حقیقی کشور توسط ساختارهای فسادزا و معیوب، روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن هستند.
او فعالان عرصه تولید را پیشتازان اقتصاد و سربازان میدان پیشرفت کشور معرفی کرد و افزود: فقط قدرت نظامی امنیت‌آور نیست بلکه تولید برتر و با کیفیت و قابل رقابت با نوع خارجی نیز تولید قدرت می‌کند و امروز قدرت کشور در گرو اقتدار در تولید است.
رئیسی در این‌باره ادامه داد: اگر از حوزه‌های دفاعی کشور، سرریز فناوری در حوزه صنعت کشور داشته باشیم، پیشرفت اتفاق خواهد افتاد. مردم گله‌مند هستند که چرا کشوری که تولید موشک می‌کند ولی نمی‌تواند خودروی با کیفیت در سطح توقع مردم بسازد این دلیلش این است که سرریز فناوری از حوزه‌های دفاعی به صنعت کشور وجود ندارد و ما در دولت سیزدهم این کار را خواهیم کرد ان‌شاءالله. نامزد ریاست جمهوری سیزدهم با اشاره به عملکرد دو ساله خود در قوه قضائیه گفت: حرکت ما در قوه قضائیه برای مبارزه با فساد و حمایت از تولید گام به گام، قاطع و مورد به مورد بود. او وعده داد که دولتش دولتی مردمی، فعال، چابک و تولیدمحور باشد که اصلاح ساختارهای درونی خود و حمایت از نیروهای مولد را به منظور خوداتکایی و استقلال عدالت محور ایران پیگیری کند.
به گزارش ایسنا، روز گذشته مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری از حمایت تشکل متبوعش از سیدابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای اصلح انتخابات خبر داد.
سعید محمد فرمانده سابق قرارگاه خاتم سپاه و از جمله داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری هم دیروز به همراه اعضای ستاد انتخاباتی‌اش با سید ابراهیم رئیسی دیدار و از آمادگی ستادهایش برای حمایت از رئیسی خبر داد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7641/2/578373/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها