قاضی‌زاده‌ هاشمی: می‌توانیم تورم را زیر 5 درصد برسانیم



امیر حسین قاضی زاده‌هاشمی برنامه‌های انتخاباتی دیروز خود را با واکنش به عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات شروع کرد. او  پیش از این معضل بورس را قابل حل دانسته و گفته بود: «سه روزه می‌شود مشکل حاد بازار سرمایه را حل کرد، به یک دستور حکومتی از رئیس جمهور نیاز دارد.» همتی اما در واکنش گفته بود که بورس مگر مایکروفر است که 3 روزه مشکلش حل شود. قاضی‌زاده‌ هاشمی در پاسخ به همتی در توئیتر نوشت: «‏آقای همتی پس از مدت‌ها سکوت در برابر زیان هزاران میلیاردی مردم، حل فوری سه روزه برخی مشکلات حاد بورس را زیر سؤال می‌برد. جناب همتی به خاطر عملکرد فشل تیم اقتصادی دولت، بورس به کوره ذوب سرمایه‌های مردم تبدیل شده؛ کوره سوزانی که هیزم آتش آن شما بودید.»
قاضی‌زاده ‌هاشمی دیروز همچنین در گفت‌وگویی گفت: به مدت دو سال روی کنترل تورم کار می‌کنیم و می‌توانیم تورم را به زیر 5 درصد برسانیم. به گزارش ایرنا، این نامزد انتخابات افزود: رئیس جمهوری باید یک نگاه ۳۶۰ درجه به همه موضوعات داشته باشد و امنیت، مسائل اجتماعی و فرهنگ را بفهمد و نگاهی خاص برای انجام اصلاحات داشته باشد. او با بیان اینکه دولت یک جریان فکری و یک طبقه اجتماعی است، اضافه کرد: به عنوان نماینده گام دومی‌ها آمده‌ام. نسلی از جوانان نوآور آمده‌اند تا یک تفکر دیگر را بر اداره کشور حاکم کنند.
این من نیستم و ما یک جمع هستیم. وی تأکید کرد: رشد قیمت‌ها طبق آماری که مراکز آمار بانک مرکزی می‌دهد، ۵۰ درصد بوده است یعنی به طور متوسط میانگین قیمت‌ها ۵۰ درصد رشد کرده است. این رشد ۵۰ درصدی 5 درصد می‌شود.
یعنی رشد تورم ۱۰ برابر کمتر می‌شود اما در سال اول به نصف کاهش می‌یابد و ما در سال اول رشد نرخ تورم را به زیر ۳۰ درصد می‌رسانیم و به همین ترتیب تورم به صورت تصاعدی کاهش می‌یابد تا تک رقمی شود.  خبرگزاری صدا و سیما هم خبر داده که قسمت اول مستند تبلیغاتی سیدامیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی ساعت ۲۰ امروز (دوشنبه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.  
«من فرکانس را عوض نمی‌کنم» نام مستند تبلیغاتی این نامزد ریاست جمهوری دوره سیزدهم است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7641/2/578375/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها