ادامه محدودیت ورود خودروهای غیربومی به مازندران


ساری - سرپرست پلیس راه مازندران گفت که طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان، طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی به این استان همچنان به قوت خود باقی است.
به گزارش ایرنا سرهنگ هادی عبادی افزود: تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به مازندران دارند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری مبدأ حرکت باشند. وی گفت که مأموران پلیس علاوه‌بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیر بومی را به هیچ‌وجه نمی‌دهند.
سرپرست پلیس راهور مازندران افزود: گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفید سوادکوه، سه راهی تلمادره محور ساری - سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند و به خودروهای غیربومی فاقد مجوز لازم به‌هیچ عنوان اجازه ورود به استان را نخواهند داد.
سرهنگ عبادی همچنین از جریمه ۲ هزار و ۴۶۴ دستگاه خودروی غیربومی به‌خاطر ورود غیرمجاز به استان در محدوده زمانی ظهر ۱۲ خرداد تا ظهر ۱۷ خرداد خبر داد. وی گفت که در این مدت یک هزار و ۷۰۱ دستگاه خودرو نیز که از مبادی مختلف قصد ورود به مازندران داشتند به شهرهای مبدأ بازگشت داده شدند. مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7647/9/579016/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها