اخبــــار



میلاد سرلک و عارف غلامی به تیم ملی دعوت شدند

پس‌از مصدومیت وحید امیری در بازی با بحرین، میلاد سرلک و عارف غلامی با نظر دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شدند. پیش از این نیز کمال کامیابی نیا به‌دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک و به ایران بازگشت.

سوپرجام در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود

مراسم قرعه کشی برای تعیین میزبانی سوپرجام فصل ۱۳۹۹-۱۳۹۸ با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس و اسماعیل گودرزی معاون حقوقی باشگاه تراکتور در سازمان لیگ برگزار شد و بر اساس قرعه، قرار شد که این مسابقه در روز یکشنبه ۳۰ خرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

طلبکاری با خودروی خاور مقابل باشگاه استقلال

در شرایطی که این روزها باشگاه استقلال درگیر مشکلات مدیریتی و مالی است، دیروز فردی ناشناس با مراجعه به ساختمان خیابان سعادت‌آباد خواستار توقیف اموال باشگاه شد. این فرد با یک خودروی خاور به باشگاه استقلال مراجعه و اعلام کرد به‌خاطر مطالباتی که از سال‌های گذشته از این باشگاه دارد حکم توقیف اموال را در اختیار دارد و می‌تواند هر وسیله‌ای که بخواهد از باشگاه ببرد!

تحریم مانع واریز پاداش آسیایی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به‌دلیل مشکلاتی چون بدهی سنگین به گابریل کالدرون و خواکین به‌عنوان مهم‌ترین موضوعات برای دریافت فوری پاداش آسیایی خود از نهاد اصلی مدیریت بر فوتبال آسیا درخواست کرد تا هر چه سریع‌تر راهکاری برای انتقال این پول به حساب معرفی کند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی زود و به فاصله یک روز، پاسخ نامه باشگاه پرسپولیس را ارسال کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر تأکید کرد که کشور ایران تحت تحریم‌ است و آنها نمی‌توانند این پاداش را به حساب باشگاه واریز کنند و حتی در اختیار شخص ثالثی که با باشگاه پرسپولیس یا کشور ایران در ارتباط باشد، قرار دهند. این در شرایطی است که پرسپولیس با یک بحران اقتصادی در خصوص بدهی‌های گذشته روبه‌روست و انتقال این پاداش می‌توانست بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7647/14/579060/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها