قاضی‌زاده: دولت من کنکور را حذف و مسأله سربازی را حل می‌‌کند



برای فرار از پاسخگویی شوراهایی درست شده و مصوبات مد نظر در شوراها به تصویب می‌‌رسد که معلوم نیست مسئولیتش با کیست. لذا باید این را برای دولت بازطراحی کنیم.
ما نوعی گسست ساختاری را بین نهادهای اجرایی و شوراهای عالی داریم یکی از مشکلات دولت‌ها این بود که اقتصاد، فرهنگ و سلامت و حوزه امور اجتماعی مسئول ندارد. امر این شوراها مطاع است و رئیس جمهوری هم حق وتو ندارد، زیرا مصوبه جمع است و او مجری مصوبات است.
موضوع دولت سلام خانواده و جوان است. نقش آفرینان اصلی جوانان هستند که گره‌گشای مسائل کشورند، دولت من کنکور را حذف می‌‌کند و مسأله سربازی را حل و فصل خواهد کرد.
ما برنامه داریم که در هر شهر مشاغلی به وجود آید و همچنین به هر زوج 500 میلیون تومان برای ازدواج، جهیزیه و مسکن خواهیم داد.
فردی در کلاب‌هاوس می‌‌گفت می‌‌توانستم ۱۸ میلیون دوز واکسن وارد کشور کنم، اما دولت همکاری نکرد. یعنی ما این امکان را داشتیم که بسیاری از افراد واکسینه شود، اما این کار انجام نشده است.
ما نباید برای جلب توجه هر حرفی را بزنیم نزدیک انتخابات یاد زنان، کولبران و مستضعفین می‌‌افتیم و این بارها تکرار می‌‌شود. من دیدم که نرخ به‌کارگیری بانوان در حال بالا رفتن است، می‌خواستم بگویم کل کابینه را از خانم‌ها می‌‌گذارم که دستی بالای دست من نباشد!
اقتصاد ما ضمن اینکه درونزا باید باشد، باید برونگرا هم باشد و این همان اقتصاد مقاومتی است. کارکرد وزارت خارجه که باید برای ما منافع ملی و اقتصادی تأمین کند، باید تغییر کند. وزیر خارجه باید یک تاجر موفق بین‌المللی باشد و دفاتر ما در سراسر دنیا باید محل معاملات سنگین باشد.
جوان‌هایی که منتقد وضع موجود و عدم به‌کارگیری نسل جدید هستید و احساس می‌کنید پشت درهای بسته طبقه‌ای باقی مانده‌اید و از دعوای اصولگرا و اصلاح‌طلب و راست و چپ خسته شده‌اید و می‌خواهید کشورتان را آباد و مقتدر ببینید، دولت «سلام»، دولت جوانان و نسل نو است دولت جوان‌های لر، کرد، لک، فارس، بلوچ، ترکمنی، عیسوی، مسلمان شیعه و اهل سنت.
سفره انقلاب را می‌تکانیم، سفره انقلاب متعلق به مردم است و ما پشتوانه‌ای جز شما جوانان نداریم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7647/2/579089/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها