حاجی میرزایی: واکسیناسیون معلمان تا آخر مرداد انجام می‌شود


وزیر آموزش و پرورش از تعیین یک کارگروه تخصصی برای مطالعه در خصوص چگونگی ایجاد آشتی دوباره بین مدرسه و دانش‌آموزان بعد از یک سال دوری اجباری از فضای آموزشی در دوران پساکرونا خبر داد.
محسن حاجی میرزایی در شورای اداری سمنان با اشاره به اینکه وزارت بهداشت وعده داده که واکسیناسیون معلمان حداکثر تا مردادماه انجام شود، اظهار کرد: مهرماه سال آتی مهر متفاوتی است و آموزش و پرورش در همین راستا یک کارگروه را مأمور به مطالعه در خصوص چگونگی ایجاد آشتی بین دانش‌آموزان و اولیا با فضای مدرسه در دوران بعد از کرونا کرده است.
وی با بیان اینکه هیچ آموزشی نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری شود افزود: همه تلاش آموزش و پرورش بر این است که از مهر آینده آموزش‌ها دوباره به شکل حضوری برگزار شود.
وی از افزایش وزن و چاقی به‌عنوان مؤلفه‌ای مؤثر در سلامت افراد نام برد و اضافه کرد: عدم تحرک ناشی از شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش‌ها زمینه را برای افزایش وزن و چاقی دانش‌آموزان فراهم کرده است که باید برای این مهم چاره‌اندیشی شود.
حاجی میرزایی بر لزوم حل این معضل تأکید و تصریح کرد: چاقی یکی از اصلی‌ترین عوامل مؤثر در بروز برخی بیماری‌ها و همچنین یکی از عوامل مؤثر در افزایش مرگ و میر در جوامع مختلف است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7649/5/579258/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها