قاضی زاده هاشمی: راه حل، تغییر نسل سیاستمداران است



  ما با اینکه افزایش تولید مسکن را داشتیم اما این محدود به چند استان بوده و باعث شده یک مهاجرت سراسری اتفاق بیفتد و در نتیجه ترکیب جمعیتی تغییر کند که باعث از بین رفتن هویت اجتماعی و کاهش سرمایه اجتماعی خواهد شد. دلیل اش هم این است که منابع به صورت نادرست در حال توزیع است و ساختارها استضعاف‌گر است.
  من به جناب آقای روحانی عرض می‌کنم در جمع حاضر کسی حاضر نیست عملکرد دولت را گردن بگیرد. شما از دفتر خود خارج شوید و به صداوسیما بیایید من حاضرم با شما مناظره کنم.
  ما پیش بینی کردیم که دولت را به مردم واگذار کنیم در این راستا اختیارات اجرایی به فرمانداران، بودجه‌های تجمیع شده برای فرمانداری‌ها و اختیار عزل و نصب مدیران برای مردم را پیش بینی کردیم به گونه‌ای که اگر یک سوم مردم از مدیری ناراحت باشند دولت موظف است او را عزل کند.
  روندها ۴۰ – ۵۰ ساله و مشکلات، ساختاری است. جوانان، زنان و فناوران کنار گذاشته شده‌اند و راه‌حل امروز تغییر نسل سیاستمداران است تا از وضع موجود خارج شویم.
   واکسیناسیون را برای مقابله با کرونا تا ۲۲ بهمن به انجام خواهیم رساند.
فضای مجازی مسأله حکمرانی است. نباید آن را محدود کنیم زیرا اثر زیادی در همه حوزه‌ها دارد.
   دولت سلام، دولت جوانان می‌آید تا بند «غ» یعنی غیرت را جایگزین کند. اگر یک جو غیرت بود دختر جوان ما بی جهیزیه نمی‌ماند. از هنرمند فقط برای سیاست استفاده نمی‌شد. ورزشکار ما دستفروش نمی‌شد. در بورس جیب مردم زده نمی‌شد و اگر فرزند مسئولی در خارج از کشور بود خودش از مسئولیت کناره‌گیری می‌کرد. غیرت یعنی همه مردم ایران باید سر سفره انقلاب بنشینند.
  دولت سلام با غیرتش برای مردم ثبات و آرامش می‌آورد. غیرت همان است که وقتی پیکرش که مظهر غیرت است به کشور برگشت همه ایران نه، همه جهان برای او ایستاد. غیرت یعنی جوان دستفروشی که دروازه‌بان جهانی می‌شود و جوان ترکی که در بازی والیبال غیرممکن را ممکن کرد. جوان گام دومی با غیرت محال‌ها را امکانپذیر می‌کند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7650/2/579396/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها