رضایی: برجام تعهد بین‌المللی است



    برنامه دولت ما این است که با به‌کارگیری همه اقوام ایرانی و شایستگان اصولگرا و اصلاح‌طلبان، بانوان و ظرفیت‌هایی مثل اهل تسنن و اقلیت‌ها دوباره حرکتی مثل بسیج در دفاع مقدس و انقلاب درست کنیم و همه دولتی پاسخگو و مسئولیت‌پذیر را ایجاد کنیم.
   در سه سطح در اقتصاد برنامه‌ریزی کردیم؛ اقتصاد زندگی یا «طرح کفایت زندگی» و یارانه ۴۵۰ تومانی را می‌دهم. نگران منابع آن نشوید اگر دزدی نکردید نگران نباشید آن‌قدر دزدی و رانت بوده که آنها را درست می‌کنیم و مشکلی در تأمین منابع آنها نداریم، به خانم‌های خانه‌دار حقوق می‌دهیم و مسکن سهل و ارزان را ایجاد می‌کنیم و به کسب و کار خانگی و ۳۰ درصد صنعت نفت را می‌دهیم.
   مهم است جوانان نسل سوم و چهارم که تجارب به آنها منتقل می‌شود از میان آنها ده‌ها زمامدار تربیت می‌کنیم و در سراسر کشور و مراکز استان مرکز تربیت زمامداران آینده را درست می‌کنم و توجه جدی من به جوانان است از اداره کشور تا حل مشکلات آنها.
   دولت ما حتماً مسأله برجام را جدی خواهد گرفت و امریکا را با دیپلماسی واقعی می‌کشانیم به سمتی که به تعهداتش عمل کند، اما کشور را معطل مذاکرات نمی‌کنم. برجام تعهد بین‌المللی است و رهبری آن را تصویب کرده است و دنبال می‌کنیم که حتماً تعهدات اروپایی و دیگران عمل شود.
  من هشت سال آینده را جزء مهم‌ترین دوران آینده ایران می‌بینم، یعنی دوران سرنوشت است، از یک طرف تهدید داریم و از طرفی با فرصت‌های زیادی روبه‌رو هستیم. اگر دولت‌های گذشته تکرار شود ایران با خطرات بزرگی مواجه می‌شود، اما اگر از فرصت‌ها استفاده کنیم روی بلندترین قله‌های منطقه می‌ایستیم.
  عقب‌ماندگی از ترکیه برای ما ننگ است و وضعیت معیشتی مردم برای ما ننگ است. دولت ما مصمم است با برنامه‌ریزی برای عبور ایران از مشکلات اقدام کند.
  قول‌هایی که دادیم را صددرصد عملی می‌کنیم از یارانه ۴۵۰ هزار تومانی، تا حقوق خانم‌های خانه‌دار و کسب و کار خانگی در کل کشور، مسکن ارزانقیمت، سهام صنعت نفت ملی ایران و با این کار کفایت زندگی را حل می‌کنیم، اما قانع نیستیم. مرحله بعد منطقه‌ای کردن اقتصاد ایران است که اختیارات اجرایی را از مرکز می‌گیرم و به استان‌ها می‌دهم.
   اگر من نتوانم به وعده‌هایم عمل کنم زودتر از چیزی که فکر کنید اعتراف می‌کنم و در مقابل شما تعظیم می‌کنم، رأی شما مهم است، رأی شما رویش است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7650/2/579397/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها