واکسن انستیتوپاستور بزودی وارد چرخه واکسیناسیون می‌شود



معاون بهداشت وزیر بهداشت با اعلام اینکه واکسن انستیتوپاستور بزودی وارد چرخه واکسیناسیون می‌شود، گفت: با ورود واکسن‌های ایرانی، وقفه واکسیناسیون برطرف خواهد شد.
دکتر ایرج حریرچی در مصاحبه با خبرگزاری صدا‌وسیما، در حاشیه مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا که به‌همت هوانیروز ارتش راه‌اندازی شده است، افزود: هنوز با واردات واکسن خارجی این کار را انجام خواهیم داد و به غیر از واکسن کوو برکت؛ واکسن انستیتوپاستور هم بزودی وارد چرخه واکسیناسیون کشور خواهد شد.
حریرچی ادامه داد: امیدواریم این وقفه کوتاهی که در واکسیناسیون به وجود آمده بود و به‌دلیل بد عهدی کشور‌هایی که مبالغ قرارداد را از ما دریافت کرده بودند و واکسن‌ها را بموقع تحویل ندادند، رفع بشود و مردم عزیز بتوانند بدون دغدغه به ایمنی کامل برسند.
ورود دو میلیون دوز واکسن کرونا به کشور در روزهای آتی
سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت:  دو میلیون دوز واکسن کرونا طی روزهای آتی به کشور وارد می‌شود.
محمدحسن قوسیان مقدم در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از زمان صدور مجوز واردات واکسن کرونا به هلال احمر از نیمه فروردین ماه امسال تاکنون بیش از دو و نیم میلیون دوز واکسن از سوی این جمعیت وارد کشور شده است. وی با بیان اینکه پیگیری جمعیت هلال‌احمر برای خرید واکسن کرونا از منابع مورد تأیید ادامه پیدا کرد، گفت: بعد از وقفه‌ای که ایجاد شد براساس قولی که داده بودیم بیش از دو میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7653/5/579660/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها