دزد اموال عکاس جوان دستگیر شد

سارقی با گوش شکسته


گروه حوادث/ مرد شرور و دو همدستش که در جریان زورگیری از یک عکاس جوان وی را با 20 ضربه چاقو مجروح کرده بودند 10 روز پس از این سرقت خشن دستگیر شدند.به ‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بامداد پنجشنبه ۱۳ خرداد «محمد دلکش» عکاس آژانس عکس که برای پوشش یک برنامه خبری قصد سفر به رامسر داشت، از میدان آزادی سوار یک خودروی مسافربر شخصی شد اما در مسیر مورد حمله خونین سرنشینان و راننده خودرو قرار گرفت و پس از 20 ضربه چاقو اموالش را سرقت کرده و خودش را از خودرو بیرون انداختند، پس از نجات عکاس جوان از مرگ ، وی شکایت کرد و به‌ دنبال این حادثه تحقیقات از سوی پلیس آغاز شد. همزمان با این ماجرا کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت در جریان سرقت‌های سریالی از مسافران در محدوده میدان آزادی قرار گرفتند.بررسی‌ها نشان می‌داد که مردان زورگیر با خودروهای سرقتی، مسافر سوار کرده و پس از طی مسافتی با تهدید چاقو اقدام به زورگیری می‌کردند. در تحقیقاتی که از شاکی‌ها صورت گرفت آنها مشخصات ضارب را مردی قوی هیکل با قدی حدود ۱۷۵سانتیمتر بیان می‌کردند که گوش سمت چپش شکسته و روی دستش، بین انگشت اشاره و شست خالکوبی کوچکی به شکل هفت تیر داشت. از سویی کارآگاهان محدوده‌های سرقت را به‌صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند و با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد مرد جوانی به‌ نام بابک باند سرقت تشکیل داده و اقدام به سرقت از مسافران می‌کنند.
سرقت با خودروی سرقتی
 زمانی که مأموران در بازبینی دوربین‌های مداربسته شماره پلاک خودروهایی را که با آنها اقدام به زورگیری می‌شد  به‌دست آوردند مشخص شد که خودروها چند روز قبل به سرقت رفته‌اند.صاحبان این خودروها در تحقیقات عنوان کردند که سه مرد جوان به‌عنوان مسافر سوار بر خودروی آنها شده و با تهدید چاقو خودروها را سرقت کرده‌اند.در شاخه دیگری از تحقیقات  معلوم شد که در بعضی از سرقت‌ها نیز اعضای این باند اقدام به خرید خودروهای سرقتی با مبالغ پایین کرده و پس از اجرای سرقت، خودروها را به فروشندگان برمی گرداندند.
دستگیری سردسته باند
در ادامه ردیابی‌ها سرانجام بابک و دو همدستش در مخفیگاهشان دستگیر شدند. این درحالی است که ۲۰ شاکی دیگر  در مواجهه حضوری با سردسته باند او را شناسایی کرده‌اند. تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای باند و شناسایی سایر مالباختگان احتمالی این باند ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7653/12/579677/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها