اخبـــــار




دعوت وزیر ارتباطات به شرکت در انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما زندگی می‌خواهیم و برای زندگی می‌جنگیم؛ حتی اگر داوری‌ها یک‌سویه باشد.
به‌گزارش «ایران»، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: تیمی که بازی می‌کند زنده است، زندگی می‌کند و زندگی می‌بخشد. ‏وی افزود: ممکن است شیوه رقابت، مثل مسابقه ایران و بحرین باشد، اما این دلیلی به کنار کشیدن نیست. ما زندگی می‌خواهیم و برای زندگی می‌جنگیم؛ حتی اگر داوری‌ها یک‌سویه باشد. ‏جهرمی با این توئیت که هشتگ انتخابات داشت، تأکید کرد: به‌جای بازی نکردن، تسلیم شدن و مردن، بازی کنیم.

برگزاری کمپین شبکه نوآوری دیجیتال کشور

کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران با هدف حمایت ویژه از استارتاپ‌های فناوری محور و دیجیتال کشور به‌صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی برگزار می‌شود.
به‌گزارش «ایران» این رویداد، فضایی برای استقرار تیم‌ها و شرکت‌های فعال حوزه دیجیتال و فناوری‌های نوظهور در مراکز نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و فضاهای کاری اشتراکی را به‌صورت رایگان در اختیار استارتاپ‌ها قرار می‌دهد. «ارائه خدمات مانیتورینگ، مشاوره با متخصصان فناوری و کسب و کار به‌صورت رایگان»، «تأمین هزینه دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت‌های عضو شبکه نوآوری»، «معرفی شرکت‌ها و تیم‌ها به شبکه سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور، صندوق‌های پژوهش فناوری و غیره» و «تخصیص وام کم بهره و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی بلاعوض برای اعضای شبکه» از دیگر مزیت‌های مشارکت در این رویداد است.
هدف از این طرح تسهیل استقرار، آموزش، سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه شرکت‌های نوپای دیجیتال کشور است. علاقمندان در صورت تمایل به پیوستن به این شبکه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به innocenter.ir مراجعه کنند.

اقدام حقوقی آلمان علیه تلگرام

وزارت دادگستری آلمان تأیید کرد مقامات آلمانی اقداماتی را علیه اپلیکیشن پیام رسان تلگرام آغاز کرده‌اند.
به‌گزارش ایسنا، در نتیجه اقدام مقامات آلمانی، گردانندگان تلگرام ممکن است به‌دلیل کوتاهی در عمل به قانونی که سایت‌های شبکه اجتماعی را ملزم می‌کند بر اقدامات کاربرانشان نظارت داشته باشند، جریمه شوند. رسانه‌های آلمانی گزارش کرده‌اند تلگرام به آستانه‌ای رسیده که در زمینه همکاری با مقامات، اکنون مانند فیس‌بوک، توئیتر و تیک تاک با آن برخورد خواهد شد. وزارت دادگستری آلمان اعلام کرد به گردانندگان تلگرام در امارات متحده عربی در خصوص کوتاهی در فراهم کردن کانالی برای دریافت شکایات و تعیین یک مقام مسئول برای ارتباط در آلمان نامه نوشته‌اند. این شرکت اکنون فرصت پاسخگویی دارد. اگر تلگرام به این الزامات عمل نکند احتمالاً با جریمه‌ای بالغ بر ۵.۵ میلیون یورو روبه‌رو خواهد شد. بر اساس گزارش یورونیوز، اپلیکیشن تلگرام توسط نیکلای و پاول دوروف، برادران روسی راه‌اندازی شده و در سال‌های اخیر در آلمان محبوبیت فزاینده‌ای پیدا کرده که شامل محبوبیت در میان گروه‌های جناح راست و گروه‌های مختلف اقدامات دولت در برابر همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7653/13/579681/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها