دولت سلام در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب



  امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس در ادوار هشتم، نهم و دهم و یازدهم است که حالا با شعار «دولت سلام» در زمره کاندیداهای ریاست جمهوری قرار دارد. تأکید ویژه او در سخنرانی‌های انتخاباتی‌اش بر حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و پیگیری وعده‌هایی پیرامون کنترل تورم، تقویت تولید، اصلاح ساختار بانکی و بودجه‌ریزی و نیز در نظر گرفتن بسته‌های 300 هزار تومانی تأمین هزینه خوراک اقشار مستضعف در کنار وعده ایجاد چهار و نیم میلیون شغل در سه سال اول از جمله مواردی است که از سوی این کاندیدای ریاست جمهوری مطرح شده است.
با وجود این وعده پرداخت وام 500 میلیون تومانی برای ازدواج و تلاش برای حذف کنکور و سربازی از جمله وعده‌های پرسروصدایی بوده که از طرف قاضی‌زاده هاشمی مطرح شده است و بعضاً واکنش‌هایی را نیز در پی داشته. او نیز همچون دیگر رقبای اصولگرایش با وجود آنکه در گذشته در زمره منتقدان برجام بوده از موضع رئیس جمهوری احتمالی آینده ایران درباره برجام گفته است: هر دولتی سرکار بیاید متعهد به قراردادهای بین‌المللی است ولی ما حتماً کاری خواهیم کرد که ملت ایران از مزایای آن برخوردار باشند.
او روز گذشته در جریان تبلیغات انتخاباتی‌اش تأکید کرد دولتش برای مذاهب، ادیان و اقوام برنامه دارد و نمی‌گذارد تبعیض ادامه پیدا کند. قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه در دولت سلام سربازی به صورت اجباری نیست بلکه به صورت حرفه‌ای و داوطلبی شکل می‌گیرد، گفت: ما طرحی کلان در دستور کار داریم که بر‌اساس آن نباید همه امکانات در تهران خلاصه شود و مردم بین مرکز استان و تهران سرگردان باشند بلکه باید مدیران در مراکز از قدرت و اختیار پاسخگویی در حد وزیر برخوردار باشند. او با بیان اینکه در «دولت سلام» سامانه‌ای الکترونیکی راه‌اندازی شده است که بر اساس آن اگر یک سوم مردم از مدیر مربوطه ناراضی باشند آن مدیر باید عزل شود، گفت: هزینه‌های ۱۳هزار مدیرکل و فرماندار توسط مردم تأمین می‌شود و باید آن مدیر پاسخگوی مشکلات مردم باشد. به گفته قاضی‌زاده هاشمی برنامه‌های دولتش با کمک ۱۵۰ نفر از جوانان نخبه تهیه شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7653/3/579721/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها