عرضه سه محصول جدید شرکت پالایش نفت اصفهان در رینگ داخلی بورس انرژی



بنابر گفته رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان با هدف تأمین نیاز داخلی بزودی  و برای نخستین‌بار سه محصول جدید نرمال بوتان، نرمال هگزان و نرمال پنتان تولیدی این پالایشگاه ، در رینگ داخلی بورس انرژی عرضه می‌شود.
ابراهیم کاویانی‌پور با اعلام این خبر و اشاره به اینکه این محصولات در صنایع پتروشیمی، سوخت و خوراکی مصرف می‌شود، افزود: عرضه محصولات مذکور در رینگ بین‌المللی بورس انرژی نیز در برنامه‌های شرکت قرار دارد.
کاویانی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان این شرکت که به تولید فرآورده‌های جدید و مورد نیاز کشور منتج شده است، ادامه داد: این شرکت همواره  توجه جدی به بازار داخل کشور دارد و علاوه‌بر آن، به منظور ارزآوری برای کشور و توجه ویژه به افزایش منافع سهامداران با اتخاذ تدابیر ویژه و همچنین اصلاح سبد فروش محصولات خود، از بازارهای صادراتی غافل نبوده و در زمینه صادرات نیز فعال است.
رئیس بازاریابی و فروش شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: در حال حاضر محصولات این شرکت مانند انواع حلال، آیزوریسایکل و آیزوفید  در بورس انرژی عرضه می‌گردد و به فروش می‌رسد. همچنین تاکنون محصولاتی همچون حلال 402 و گوگرد به خارج از کشور صادر شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7674/6/581826/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها