اختلال سایبری وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی است



در پی اختلال سایبری در سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی، موضوع توسط کارشناسان فنی این وزارتخانه در حال بررسی است.
به‌گزارش ایسنا، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی پیش از ظهر دیروزاختلال سایبری در سیستم‌های کامپیوتری کارکنان ستاد این وزارتخانه ظاهر شد که در پی آن پورتال وزارتخانه و سایت‌های زیر پرتال آن از دسترس خارج شد.
لازم به یادآوری است که روز جمعه هم اختلال فنی در سیستم حمل‌ونقل راه‌آهن پدیدار شد که شبکه فروش و اطلاع‌رسانی قطارهای مسافربری را از دسترس خارج کرد.
در همین ارتباط نورالله بیرانوند، معاون اقتصادی شرکت راه‌آهن ایران، با اشاره به اتفاقات روز جمعه در برخی سامانه‌های این شرکت افزود: دراین روز اختلالی در یکی از سامانه‌های بازرگانی راه‌آهن ایجاد شد که بلافاصله همکاران ما در بخش فناوری اطلاعات راه‌آهن نسبت به شناسایی و حل این مشکل اقدام کردند.
وی گفت: گرچه این موضوع هیچ ارتباطی با سامانه‌های سیر و حرکت راه‌آهن نداشت و کوچک‌ترین اختلالی در خدمت‌رسانی به مسافران و شرکت‌های حمل بار و بخش بار ایجاد نمی‌کرد، اما بلافاصله این مشکل شناسایی و حل شد و امروز همه خدمات ما مثل قبل برقرار است و هیچ مشکلی در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات بخش باری و مسافری نداریم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7674/6/581828/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها