جزئیات ماجرای مرموز در پارک ملت تهران

وحشت در نیمه شب


گروه حوادث /  بامداد شنبه برخی افراد و رسانه‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف پارک ملت تهران خبر دادند و پس از آن نیروهای آتش‌نشانی به پارک ملت اعزام و در مقابل این محل مستقر شدند . آتش نشانان، محیط را مورد بررسی قرار دادند اما تا کنون دلیل مشخصی برای صدای این انفجار به‌دست نیامده و نشانه‌ای از آتش‌سوزی  یا انفجار در محل دیده نشده است.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره جزئیات انفجاری که بامداد روز شنبه در پارک ملت تهران رخ داد، گفت: این حادثه موضوع خاصی نبوده و فقط در یک لحظه صدای انفجاری شنیده شده است.
وی با بیان اینکه بر اثر این حادثه هیچ ساختمانی تخریب  یا دچار حریق نشده است، گفت: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و به محض دریافت چرایی این انفجار، جزئیات حادثه به اطلاع عموم خواهد رسید.
سردار هداوند در واکنش به جوسازی‌ رسانه‌های معاند در ارتباط با این موضوع و اینکه آنها این حادثه را امنیتی قلمداد کردند، تصریح کرد: کار رسانه‌های ضد انقلاب همین جوسازی‌هاست و باید بگویم که پس از وقوع این حادثه در محل مورد نظر فقط تعدادی برگ و شاخه درخت بر زمین ریخته و این حادثه هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.
به گفته جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی با این عنوان که در پی وقوع این حادثه برخی از ساختمان‌های پایتخت دچار حریق و منفجر شده است، واقعیت ندارد و این فیلم‌ها مربوط به این حادثه نیست.
صدای انفجار هیچ تلفاتی نداشت
در این‌باره معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نیز گفت: صدای انفجاری ساعت ٥٢ دقیقه بامداد روز شنبه در پارک ملت پایتخت گزارش شد که براساس بررسی‌های صورت گرفته خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.
حمیدرضا گودرزی افزود: پارک ملت در حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان آیت‌الله هاشمی قرار دارد و موضوع همچنان توسط پلیس« فاتب» در دست بررسی است. وی در خصوص شایعاتی مبنی بر ارتباط صدای انفجار با سازمان گسترش گفت: این سازمان در سطح تهران و شهرستان‌ها صدها ساختمان دارد، اما تا کنون خبر انفجار در این سازمان تأیید نشده است.
هیچ اثری از شعله و حریق و آوار نبود
جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز در این‌باره گفت: پیرو تماس مکرر شهروندان مبنی‌بر شنیده شدن صدای انفجار در محدوده بوستان ملت نیروهای چندین ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند که یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اعلام کرد در سمت بوستان ملت گرد و خاک دیده شده است ،البته نه ساختمان فرو ریخته بود و اثری از آوار، دود و حریق در این محدوده  وجود نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ادامه داد: تا ساعت 3:30 دقیقه صبح نیروها مشغول بررسی بودند و هیچ اثری از شعله آتش و حریق  یا آوار و تخریب یافت نشد. تخصص ما موضوع آوار و حریق است و مباحث دیگر در تخصص پلیس و سایر بخش‌ها است که این موضوع و ماجرا توسط آنها در دست پیگیری است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7674/13/581851/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها