سرقت از ده‌ها خودرو در کارنامه 3 سارق


گروه حوادث / باند 3 نفره سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو در جنوب و مرکز تهران توسط پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.
پس از ارائه گزارش‌های متعدد به پلیس مبنی‌بر سرقت لوازم و محتویات خودرو، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد که سارقان 3 نفر هستند و با استفاده از یک وانت پراید در محله‌های جنوب و مرکزی پایتخت اقدام به سرقت می‌کنند.
سرهنگ علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: در تحقیقات بعدی مأموران موفق شدند مالک خودرو را شناسایی کنند. در شاخه دیگری از تحقیقات معلوم شد که مالک خودرو دارای چندین فقره سابقه کیفری بوده و بتازگی از زندان رها شده که پس از آن با همدستی 2 نفر و در قالب باندی 3 نفره سرقت‌ها را انجام می‌دهند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی افزود: با تلاش مأموران همدستان مالک خودرو هم شناسایی شدند و نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و حکم دستگیری متهمان صادر شد و هر 3 متهم در مخفیگاه‌شان در محدوده بزرگراه آزادگان دستگیر شدند.
متهمان پس از دستگیری به بیش از 200 فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به مالخرانی در خیابان مولوی اعتراف و عنوان کردند: در یکی از سرقت‌هایشان حدود نیم کیلو طلا از خودروی ال 90 سرقت کرده‌اند که دستگیری مالخران و شناسایی مالباختگان ادامه دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7674/13/581881/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها