اژه‌ای در دیدار رئیس رسانه ملی:

بزرگترین سرمایه صدا و سیما اعتماد مردم است


غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه دیروز میزبان رئیس صدا و سیما بود و از لزوم تدوین یک سند جامع همکاری بین قوه قضائیه و رسانه ملی و استفاده متقابل از ظرفیت‌ها و خدمات یکدیگر سخن گفت و به رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه مأموریت داد که با همکاری معاونت حقوقی قوه قضائیه و بخش‌های مربوطه در صدا و سیما تدوین این سند را پیگیری کند.
به گزارش میزان، رئیس قوه قضائیه در این دیدار نقش صدا‌و‌سیما در هدایت و مدیریت افکار عمومی و فرهنگ جامعه را مهم و به معنی واقعی کلمه بی‌بدیل دانست و بزرگترین سرمایه این سازمان و هر دستگاهی را اعتماد و همکاری مردم عنوان کرد.
حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای با بیان اینکه اگر اعتماد مردم نسبت به هر دستگاهی به هر دلیلی کم شود مشکلات آن دستگاه زیاد می‌شود، مهمترین کار برای یک سازمان از جمله قوه قضائیه و صدا و سیما را جلب روزافزون اعتماد مردم دانست. او گفت: یکی از کار‌های مهمی که صدا و سیما می‌تواند در همه بخش‌ها از جمله در انجام مأموریت‌های قضایی اثربخش باشد ارتقای آگاهی‌های مردم در زمینه‌های مختلف است که هم یک وظیفه قانونی و هم یک وظیفه انسانی است. اژه‌ای همچنین به نقش صدا و سیما در پیشگیری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: که این سازمان می‌تواند با تولید آثار فاخر و آگاهی بخش در این زمینه قوه قضائیه را یاری دهد.
رئیس قوه قضائیه طرح و پیگیری مطالبات و خواسته‌های بحق مردم و پاسخگو کردن مسئولان را از دیگر مأموریت‌های مهم رسانه ملی عنوان کرد و افزود: صدا و سیما برای رساندن حرف مردم به گوش مسئولان و پاسخ خواستن از مسئولانی که سوگند یاد کردند خدمتگزار مردم باشند نقش قابل توجهی دارد. رئیس دستگاه قضا در ادامه گفت: قوه قضائیه در طول ۴۰ سال گذشته خدمات شایانی در جهت تأمین امنیت، استیفای حقوق مردم و ستاندن حق مظلوم از ظالم و جلوگیری از اعوجاجات و کژی‌ها داشته است.
رئیس قوه قضائیه امید آفرینی را از دیگر مأموریت‌های مهم رسانه ملی دانست و گفت: بیان واقعیت‌ها و اقدامات خوب دستگاه‌ها از جمله قوه قضائیه، دولت و مجلس و حتی بخش خصوصی مردم را امیدوار می‌کند. اژه‌ای تأکید کرد: وقتی کوچک‌ترین لکه کدر در کار صدا و سیما و قوه قضائیه و دیگر بخش‌های مهم جامعه به‌طور کامل رصد می‌شود که حتی گاهی یک انحراف خارج از ضوابط اداری پای مجموعه نوشته می‌شود، همه باید مراقب باشیم تا اعتبار دستگاه آسیب نبیند و مخدوش نشود. رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی خود را ملزم به حمایت از صدا و سیما می‌داند. او همچنین گفت:همه ما باید باور کنیم که خادم مردم هستیم و با این نگاه هر جا که هستیم و هر مسئولیتی که برعهده داریم بهتر انجام خواهیم داد و اعتقاد دارم که با کمک هم می‌توانیم همه مشکلات و گرفتاری‌ها را برطرف کنیم.
علی عسکری هم در این دیدار عنوان کرد که همکاری همه بخش‌ها بویژه صدا و سیما در قوه قضائیه می‌تواند بر افزایش آرامش و آسایش مردم و حل مشکلات آنها نقش بسزایی داشته باشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7678/3/582240/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها