بنگاه




پویش «نور_همدلی»
در ایران خودرو خراسان اجرا می‌شود

 به پیشنهاد شرکت ایران خودرو خراسان و اهتمام شرکت‌های توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی و توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، پویش «نور همدلی» در بین کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، با رسیدن فصل گرما، افزایش مصرف برق و لزوم همکاری بیشتر شهروندان در راستای رعایت اصول بهره‌وری انرژی، شرکت ایران خودرو خراسان به ‌منظور جلب مشارکت کارکنان خود در مدیریت مصرف برق، پویش فرهنگ‌سازی «نور همدلی» را راه‌اندازی کرد.
طرح «نور همدلی» به همت واحد مهندسی سازمان و سیستم‌ها و واحد ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ایران خودرو خراسان در بین خانواده کارکنان این شرکت اجرا و علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت شماره اشتراک برق منزل خود در سامانه نور همدلی در این طرح مشارکت نمایند. در پایان اجرای طرح، مصرف برق داوطلبان توسط شرکت برق بررسی شده و در صورتی که میزان مصرف آنها نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش داشته باشد از سوی مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ایران خودرو خراسان به داد آهوان ایرانی رسید
در همین حال شرایط مساعد جوی طی دو سال گذشته باعث شده بود در یکی از مناطق حفاظت شده سبزوار جمعیت آهوان به بیش از هزار رأس برسد که با توجه به خشکسالی و گرمای هوا، تأمین علوفه و خوراک آهوان با مشکل مواجه شده است. به رغم پیگیری‌ها و اقدامات سازمان‌های مردم نهاد و نیکوکاران و اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی، فقط 15تن علوفه مورد نیاز این منطقه تأمین شده  و هم اکنون این منطقه نیازمند 35 تن علوفه است. در صورتی که علوفه مورد نیاز آهوان منطقه تأمین نشود علاوه بر تهدید حیات گونه‌های جانوری موجب ضعف حیوانات و آسیب‌پذیری بیشتر آنها در برابر بیماری‌ها و در نتیجه منجر به کاهش زاد و ولد آهوان در منطقه حفاظت شده سبزوار خواهد شد.
در پی انتشار این گزارش، شرکت ایران خودرو خراسان به پیشنهاد واحد ارتباطات و امور بین‌الملل و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود وارد عمل شد و ضمن اعلام آمادگی جهت تأمین بخشی از علوفه مورد نیاز منطقه حفاظت شده سبزوار با هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی اولین محموله علوفه تهیه شده را صبح روز پنجشنبه از محل شرکت ایران خودرو خراسان به منطقه حفاظت شده شیراحمد سبزوار، یکی از زیستگاه‌های مهم آهو در کشور، ارسال نمود و این کمک‌ها همچنان تا رفع بحران ادامه خواهد یافت.

روز شیرین برای سهامداران نفت سپاهان

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نفت سپاهان روز دوشنبه 21 تیرماه در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.  در این مجمع که ریاست آن را دکتر بنی شریف بر عهده داشت بیش از 85 درصد سهامداران حضور داشتند. به گزارش روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، دکتر رزاقی مدیر عامل شرکت در این مجمع ضمن تشریح عملکرد شرکت در بخش‌های مختلف، گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا به سهامداران ارائه داد.وی با اشاره به برنامه‌های شرکت برای تولید روغن پایه گرید دو و سه، این پروژه را گام مهمی در جهت افزایش سود‌آوری شرکت عنوان کرد و افزود: نفت سپاهان با ورود به تولید روغن‌های گروه دو و سه به یکی از قطب‌های تولید روغن پایه تبدیل خواهد شد.در این مجمع پس از بررسی صورت‌های مالی و تصویب آن، 110 تومان سود نقدی برای هر سهم در نظر گرفته شد. بر این اساس در مجمع عمومی فوق‌العاده نیز که بلافاصله برگزار شد پس از بررسی گزارش افزایش سرمایه شرکت، با افزایش سرمایه 489 درصدی از محل تجدید ارزیابی موافقت شد.  در پاپان مجمع، دکتر رزاقی با حضور در میان سهامداران ضمن توجه به نقطه نظرات و دیدگاه‌های آنان در مورد عملکرد شرکت به پرسش‌های آنها پاسخ گفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7678/5/582255/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها