هک ویندوز در ایران توسط اسرائیل



گروه مایکروسافت در گزارشی اعلام کرد که یک گروه وابسته به رژیم صهیونیستی نرم افزاری را برای نفوذ به سیستم عامل ویندوز در کشورهایی از جمله ایران، به فروش رسانده است.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه «مایکروسافت و فناوری حقوق بشری» اعلام کرد گروهی به نام کاندیرو، نرم‌افزاری ساخته و فروخته است که می‌تواند به سیستم عامل ویندوز نفوذ کند و این یکی از چندین محصولات جاسوسی به فروش رسیده توسط صنعتی سری است که ضعف‌های موجود در نرم افزارهای متداول را شناسایی کرده و از این طریق نفوذ می‌کند.
طبق گزارش گروه مایکروسافت و فناوری حقوق بشری، تحلیل و بررسی فنی محققان امنیتی شرح می‌دهد که چگونه نرم‌افزار هک کاندیرو به دست مشتریان ناشناسی در سراسر جهان رسیده که در آنجا برای هدف قرار دادن چندین سازمان غیرنظامی مورد استفاده قرار گرفته است.
رویترز می‌گوید تلاش‌ها برای دسترسی به کاندیرو برای ارائه توضیحاتی در این باره ناموفق بوده است.بنابه گزارشی که گروه مایکروسافت و فناوری حقوق بشری ارائه کرده است، بررسی‌های فنی شرکت مایکروسافت نشان داده که این نرم‌افزار علیه کاربرانی در چندین کشور از جمله ایران، لبنان، اسپانیا و انگلیس مورد استفاده قرار گرفته است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7679/14/582348/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها