چگونه اطلاعات پاک شده را بازیابی کنیم؟



همه ما حس گم شدن یک فایل  یا حذف آن را حداقل یک بار تجربه کرده‌ایم و اگر هم این فایل برای ما ضروری بوده قطعاً در چنین شرایطی با دردسر زیادی مواجه شده‌ایم، اما فعالان حوزه فناری برای مقابله با این مشکل هم فکری کرده‌اند که یکی از آنها استفاده از نرم افزارهای مختلف است.
یکی از این نرم افزارها Disk Drill است. یک نرم افزار فوق‌العاده برای بازیابی اطلاعات از دست رفته که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید همه فایل‌های خود را بازیابی کنید. Disk Drill تمامی فرمت‌های NTFS, FAT32, EXT, HFS و بسیاری از فایل‌های دیگر را شناسایی و اقدام به بازیابی آنها می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه، شناسایی پرونده‌های ناشناخته و مبهم است به گونه‌ای که حتی با اتصال USB یا SD کارت خود می‌توانید اطلاعات از دست رفته آنها را  بازیابی کنید. رابط کاربری ساده و در عین حال فوق‌العاده برنامه نیز به شما این اجازه را می‌دهد تا در عرض چند ثانیه اطلاعات خود را بازیابی کنید، البته باید گفت که هرچه سریعتر نسبت به بازگرداندن فایل‌ها اقدام کنید شانس بیشتری برای بازیابی آنها توسط برنامه خواهید داشت.
از ویژگی‌های این نرم افزار بازیابی اطلاعات می‌توان بسرعت بالای بازیابی اطلاعات در عرض چند ثانیه و تنها با چند کلیک اشاره کرد. بازیابی فایل‌های نامشخص و مبهم و نیز گرفتن نسخه پشتیبان از فایل‌های بازیابی شده در قالب فایل DMGهم از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. این اپلیکیشن همچنین دارای دو نوع اسکن سریع و عمیق و امکان Pause/Resume در حین عملیات است که به بازیابی اطلاعات ازدست رفته کمک شایان توجهی می‌کند. اگر شما هم علاقه مندید که این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7680/8/582457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها