اخبار




خودکشی به‌خاطر قهر همسر

گروه حوادث / مرد جوان که از قهر همسرش عصبانی بود تصمیم گرفت با خوردن شربت متادون به همراه دختر 5 ساله‌اش خودکشی کند اما خودش زنده ماند و کودک جان باخت.
حسن زرقانی، قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این‌باره به ایسنا گفت: این مرد ۳۵ ساله که در منطقه کشف رود مشهد زندگی می‌کرد با همسرش اختلاف داشته و او یک هفته پیش منزل را ترک کرده است. وی با اشاره به اینکه مرد اعتیاد دارد، ادامه داد: او به دختر پنج ساله‌اش ۲۰ سی‌سی شربت متادون می‌دهد و خودش هم متادون می‌خورد.
دختر به‌دلیل مسمومیت فوت می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند و در حال حاضر در بیمارستان امام رضا بستری است. وی در دست‌نوشته‌ای که هنگام خودکشی برجا گذاشته است، اختلاف با همسرش را علت این کار دانسته است. زرقانی با اشاره به اینکه مرد می‌گوید همسرش نیز اعتیاد دارد، ادامه داد: برادر این مرد هنگامی که برای سر زدن به خانه وی می‌رود مشاهده می‌کند که آنها روی زمین افتاده‌اند.

دستگیری سارق با یک گونی پیچ ریل قطار

گروه حوادث /  همزمان با دستگیری سارقی که پیچ و مهره‌های ریل قطار را سرقت کرده بود، مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ از  یک فاجعه ریلی جلوگیری کردند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این باره گفت: در ساعات پایانی جمعه شب  مأموران گشت انتظامی کلانتری خلیج فارس  در محدوده حاشیه خط راه آهن در بزرگراه متوسلیان به مردی با یک گونی سفید رنگ بزرگ مشکوک شده و برای بررسی موضوع، وارد عمل شدند.
مأموران پس از بررسی و تفتیش محتویات گونی مشاهده کردند که او بیش از ۵۰ قطعه پیچ فولادی ریل راه آهن خط تهران - تبریز را به سرقت برده و در حال ترک محل است. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه موضوع بلافاصله به شرکت راه‌آهن اطلاع داده شد، گفت: در شرایطی که چند دقیقه تا عبور قطار از روی ریل باقی مانده و امکان نصب دوباره پیچ‌ها وجود نداشت، قطار با اعلام پلیس با سرعت بسیار پایین از ریل عبور کرده و  از بروز حادثه‌ای جبران ناپذیر جلوگیری شد. موقوفه‌ای اضافه کرد: متهم دستگیر شده نیز به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین عملیات نصب دوباره پیچ‌های سرقت شده به روی ریل با همکاری تیم تعمیر و نگهداری شرکت راه‌آهن و پلیس انجام شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7680/13/582475/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها