رئیس دفتر رئیس جمهوری:

منافع واگذاری معادن برای دولت بعد خواهد بود


رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: منافع استخراج معادن برای دولت بعد خواهد بود و همه این کارها در این دولت شفاف و علنی انجام می‌شود و هیچ پنهانکاری وجود ندارد.
محمود واعظی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره قطعی برق صنایع سنگین چون فولاد و سیمان و تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ محصولات این صنایع، گفت: این وضعیت موقت است و این کارها به دلیل افزایش دما در هفته‌های پیش ‌رو انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: چهارشنبه گذشته تصمیم خوبی در دولت گرفته و قرار شد به برخی صنایع اجازه داده شود شب تا صبح فعالیت داشته باشند که سیمان و فولاد هم جزو آن است. رئیس‌ دفتر رئیس ‌جمهوری با قدردانی از همکاری صنایع برای جلوگیری از خاموشی منازل مسکونی، یادآور شد: این اقدام موقت است و به سرعت تمهیدات لازم را انجام می‌دهیم تا به آنها برق مجانی دهیم و در محصولات‌شان جبران کنیم. واعظی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره واگذاری معادن راکد گفت: برخی افراد معادن را بدون استفاده در دست داشتند و فقط اسم‌شان روی آن معادن بود، به همین دلیل سیاستی ابلاغ شد تا این معادن فعال یا به شخص دیگری واگذار شود.
وی افزود: واگذاری معادن حبس شده از سال گذشته آغاز شد و  وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با جسارت و شجاعت این کار را دنبال کرد. واعظی خاطرنشان کرد: این معادن که واگذار و استخراج می‌شود، منافع استخراج آن برای دولت بعد خواهد بود؛ همه این کارها در این دولت شفاف و علنی انجام می‌شود و هیچ پنهانکاری وجود ندارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7681/3/582535/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها