اخــــــبار




مدال المپیکی نصیرشلال و رستمی خوشرنگ‌تر شد
نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی، دو وزنه‌بردار ایران در بازی‌های المپیک لندن 2014 مدال برنز و نقره گرفته بودند اما پس از مثبت شدن تست دوپینگ ایرول بیلگین وزنه‌بردار اهل ترکیه در دسته ۹۴ کیلوگرم، رنگ مدال این دو وزنه‌بردار هم تغییر پیدا کرد. مدال کیانوش رستمی از برنز به نقره و مدال نواب نصیرشلال از نقره به طلا تغییر یافت. اکنون کمیته بین‌المللی المپیک مدال‌های این دو ورزشکار را به کمیته ملی المپیک در توکیو تحویل داد. نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو که در این شهر حضور دارد، در این‌باره به سایت کمیته ملی المپیک گفت: «ستاد برگزاری بازی‌ها با هماهنگی کمیته بین‌المللی المپیک، روز شنبه 26 تیرماه مدال نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی را به ما  تحویل داد. مدال طلای نواب نصیرشلال و مدال نقره کیانوش رستمی بزودی به محسن بیرانوند سرپرست تیم ملی وزنه‌برداری و دبیر این فدراسیون در توکیو تحویل داده خواهد شد تا پس از بازی‌های المپیک طی مراسمی به نصیرشلال و رستمی اهدا شود.»

قهرمانی زنیت با گلزنی سردار در سوپرکاپ روسیه
زنیت در دیدار سوپرکاپ روسیه با 3 گل از سد لکوموتیو مسکو گذشت و قهرمان شد. در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و گل دوم تیمش را در دقیقه 57 به ثمر رساند. آزمون در این بازی در دقیقه 60 تعویض شد و جای خود را به دزوبا داد.

علی دایی: رونالدو و مسی سوپرمن هستند
علی دایی در تازه‌ترین نسخه گاتزتا دلو اسپرت گفت‌و‌گویی با این رسانه ایتالیایی داشته است. او درباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو چنین نظر داد: «وقتی بازی کردن مسی و رونالدو را می‌بینم، متوجه می‌شوم این دو در سطحی هستند که تنها متعلق به خودشان است. آنها مانند سوپرمن هستند. هر دوی آنها از مهاجمان محبوب من در تاریخ فوتبال هستند.» او درباره اینکه رونالدو که با رکورد گل‌های ملی‌اش مساوی کرده، گفت:«برای رونالدو خیلی خوشحالم. لیاقتش را داشت. او می‌تواند به رکورد 120 گل و بیشتر هم برسد. در انگلیس ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید آسمان سقف آرزوهای یک نفر است و این موضوع در مورد رونالدو صدق می‌کند. اگر مجبور شوم فوتبال خودم را با او مقایسه کنم، باید بگویم که فرق زیادی بین فوتبال دهه 90 و این روزها وجود ندارد. البته فوتبال تغییر کرده، مهاجمان بهتر شده‌اند و مدافعان و سازمان دهی بازیکنان در زمین هم دچار تغییراتی شده است.»

‌کمالوند استعفا داد، سایپا مخالفت کرد
در شرایطی که سایپا با کسب 23 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه پانزدهم جدول شرایط بسیار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد، فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرد. او که در 7 مسابقه فقط 5 امتیاز به همراه سایپا کسب کرده، در شرایطی با این تیم خداحافظی کرده که سایپا در 3 هفته پایانی لیگ برتر باید به ترتیب به مصاف گل گهر، آلومینیوم و تراکتور برود. اما مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا در این خصوص به فارس گفت: « تاکنون استعفای کتبی از کمالوند دریافت نکرده‌ایم و فقط این موضوع را از طریق تماس تلفنی متوجه شدیم. ضمناً جلسه‌ هیأت مدیره باشگاه تشکیل شد و با این موضوع مخالفت کردیم. هنوز استعفای کتبی به دست من نرسیده و به عنوان مدیرعامل باشگاه با استعفای کمالوند مخالفت می‌کنم. ما طبق قرارداد با کمالوند برخورد خواهیم کرد و مطمئن باشید اگر اصرار به جدایی داشته باشد باید خودش هم طبق قرارداد رفتار کند.»

مجیدی پاداش برد دربی را پرداخت کرد
پس از پیروزی تیم استقلال برابر پرسپولیس، فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان پایتخت اعلام کرد پاداشی ۵۰ میلیون تومانی به بازیکنانش پرداخت خواهد کرد که این پاداش دیروز به حساب بازیکنان استقلال واریز شد.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7681/18/582585/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها