اخبــــار



پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت والده‌ حجت‌الاسلام والمسلمین شب‌زنده‌دار

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت والده مکرّمه حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدمهدی شب‌زنده‌دار را تسلیت گفتند. به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمدمهدی شب‌زنده‌دار دامت برکاته درگذشت والده مکرمه صالحه آن جناب را به شما و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای / ۳ مرداد ۱۴۰۰

پیام تسلیت در پی درگذشت علیرضا تابش

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت آقای علیرضا تابش را تسلیت گفتند.
به گزارش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای علیرضا تابش رحمت‌الله‌علیه را به خاندان محترم و همه بازماندگان و دوستان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم. ایشان از جمله مدیران کارآمد و پاکدست و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی بودند و در ده‌ها سال گذشته در بخش‌های گوناگون و از جمله بنیاد مسکن که از یادگارهای امام بزرگوار است خدمات با ارزشی انجام داده‌اند. از خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و تسلی برای بازماندگان مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای / ۳ مرداد ۱۴۰۰

ملت ایران به خاطر برق یا آب دست از انقلاب نمی‌کشند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز دشمنان باز هم در مورد ملت ایران به اشتباه افتاده‌اند و تصور می‌کنند اگر یک ساعت برق برود یا با کمبود آب مواجه شویم، مردم عزیز ایران دست از اسلام و انقلاب می‌کشند، این تصور را یک خیال باطل توصیف کرد و گفت: این روزها مردم ایران نشان داده‌اند که نسبت به آرمان‌های اسلام و انقلاب وفادار بوده و به خاطر یک ساعت قطعی برق و یا قطعی آب هرگز فریب اندیشه‌ها و افکار و خواب‌های آشفته دشمنان را نخواهند خورد. به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی، امریکا را در سیاست تحریم در مورد ایران شکست خورده قلمداد کرد و با اشاره به اینکه امروز ما برای بازگشت به برجام برای ابرقدرتی مثل امریکا شرط می‌گذاریم، افزود: استراتژی‌های خطرناک و سیاست‌های پیچیده‌ای که دشمنان علیه ما اعمال کردند اگر در مورد خود امریکا پیاده می‌شد، فرو می‌پاشید، در حالی که امروز می‌بینیم امریکا در سیاست‌های خود علیه ایران اسلامی ناکام مانده و اهدافش پیش نمی‌رود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7686/2/582999/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها