بستری بیش از ۹۰۰۰ بیمار کرونایی در تهران


فرمانده عملیات مقابله با کرونای استان تهران از بستری بیش از ۹ هزار نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا زالی در پایان جلسه دیروز ستاد مقابله با کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: چند روز گذشته، پیش‌بینی کرده بودم که در روز‌های آینده تعداد بستری‌ها در استان تهران از ۹ هزار نفر عبور خواهد کرد که متأسفانه امروز تعداد بستری‌ها در تهران بیش از ۹ هزار نفر است که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
وی افزود: دیروز ۱۹ هزار مراجعه سرپایی داشتیم و هزار و ۳۵۰ بیمار نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شده‌اند، اما ورودی‌های به بیمارستان‌ها همچنان عدد قابل توجهی است؛ به شکلی که هزار و ۶۰۰ ورودی جدید در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌ایم که از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.
رعایت 71 درصدی فاصله‌گذاری اجتماعی در تهران
قائم مقام و معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه تهران نیز گفت: میزان رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراکز و اماکن استان تهران ۷۱درصد است.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید تأملی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان تهران افزود: این در حالی است که در سطح کشور در بحث رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افت شدید داشتیم.
وی درباره طرح واکسیناسیون نیز گفت: در تهران ۸۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون داریم که تا دو روز آینده نیز ۳ مرکز
 به مراکز شهید بهشتی افزوده می‌شود و آمار این مراکز به ۸۵ مرکز ارتقا پیدا می‌کند. تأملی درباره میزان واکسیناسیون نیز افزود: 12.5 درصد جمعیت تهران واکسینه شده‌اند.
وی افزود: درباره کشندگی بیشتر سوش هندی یا دلتا ویروس نیز هنوز مطلبی ثابت نشده و چون ابتلا بیشتر است، تعداد فوتی بیشتری هم داریم.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7686/7/583026/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها