حوادث جهان


9 کشته در سقوط تخته سنگ

بارش شدید باران در مناطقی از هند، وقوع رانش زمین در ایالت «هیماچال پرادش» واقع در شمال غرب این کشور منجر به کشته شدن ۹ نفر شد.
به گزارش اسکای نیوز، بنابر اعلام رسانه‌های محلی در پی رانش زمین و سقوط تعدادی تخته سنگ روی یک وسیله نقلیه، ۹ نفر جان خود را از دست دادند.
این گزارش حاکی است، این وسیله نقلیه حامل ۱۱ سرنشین بوده که دو نفر از آنان مصدوم شده و ۹ نفر دیگر فوت کردند.
تصاویر ویدیویی منتشر شده از محل حادثه حاکی از آن است که سقوط چندین تخته سنگ علاوه‌ بر آنکه به تعدادی خودرو خسارت وارد کرده، موجب فرو ریختن یک پل نیز شده است.این حادثه تنها چند روز پس از آن رخ داد که رانش زمین و وقوع سیلاب ناشی از بارش شدید باران به کشته شدن دست کم ۱۱۳ نفر و مصدومیت ۵۰ نفر دیگر در مناطق غربی هند منجر شد.

مرگ 10 مسافر در واژگونی اتوبوس

خوابیدن راننده پشت فرمان اتوبوس منجربه واژگونی خودرو و مرگ 10 مسافر شد. به گزارش یورونیوز، در این حادثه که روز یکشنبه در کرواسی رخ داد خواب‌آلودگی راننده اتوبوس موجب انحراف وسیله نقلیه و وقوع این سانحه شد. در این تصادف ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۴۴ نفر دیگر نیز مصدوم شدند که جراحت برخی از آنان شدید گزارش شده است.
بنابر اعلام مقامات محلی کرواسی، راننده برای بررسی‌های بیشتر تحت بازجویی قرار گرفته است.پلیس کرواسی به نقل از راننده اتوبوس اعلام کرده است که او در حین رانندگی برای لحظه‌ای به خواب رفته است. این اتوبوس حامل ۶۷ مسافر از جمله تعدادی کودک بوده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7686/13/583051/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها