منصوریان و کریمی محروم شدند، لک تعلیق


کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدیدش درخصوص افراد و تیم‌های مختلف را اعلام کرد که به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد زارع کشتی فومنی از عوامل منتسب به باشگاه گل ریحان دو سال از کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شد. علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم با 3 جلسه محرومیت قطعی مواجه شد و حامد لک دروازه‌بان تیم پرسپولیس هم با توجه به عدم سابقه انضباطی‌اش در این فصل به یک جلسه تعلیقی به مدت 6 ماه و مبلغ 50 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد و باشگاه پرسپولیس نیز باید مبلغ 50 میلیون تومان بپردازد. باشگاه تازه لیگ برتری شده هوادار 300 میلیون تومان جریمه و از
3 مسابقه خارج از ورزشگاه خانگی در مسابقات فصل آتی محروم شد. فیروز کریمی سرمربی تراکتور هم به خاطر صحبت‌هایش در جلسه مطبوعاتی بعد از مسابقه با پرسپولیس یک جلسه محروم و مجتبی حسینی سرمربی ذوب‌آهن هم به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت 3 ماه محکوم شد.

اشتباه عجیب کمیته انضباطی؛ محرومیت برای بازیکن غایب
تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و استقلال ملاثانی در شرایطی 28 تیرماه در هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این دیدار درگیری شدیدی داخل زمین اتفاق افتاد که تصاویر زد و خوردهای چند بازیکن و مربی بازتاب گسترده‌ای داشت. به همین منظور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم استقلال ملاثانی را به 25 میلیون تومان جریمه نقدی و مهدی فیاضی، عباس لطیفی و رضا رضایی (3 بازیکن استقلال ملاثانی) و رضا صدری (بازیکن شاهین بوشهر) را به‌مدت 2 سال محروم کرد. علی پارسا، سرپرست استقلال ملاثانی درخصوص احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «مهدی فیاضی حدود 3 هفته است که در کنار تیم نیست. نام او در لیست بازی با شاهین  قرار نداشت. نمی‌دانم چگونه او محروم شده است! واقعاً این احکام چگونه صادر شده؟ شروع کننده درگیری رضا صدری از شاهین بود که به‌سمت رضایی بازیکن ما حمله کرد.»
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7687/18/583173/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها