زیر گرفتن 2 زن باخودرو به بهانه بدحجابی


گروه حوادث/ راننده متخلفی که در ارومیه دو زن را به بهانه بدحجابی با خودرو زیر گرفته بود دستگیر شد.
 به گزارش خبرنگار ایلنا، به‌دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به بهانه بدحجابی، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد.
 راننده پس از زیر گرفتن این دو زن هنگام فرار با خودروهای دیگر تصادف کرد اما با این حال راننده در ساعات پایانی همان شب دستگیر شد. هر دو زن که مصدوم شده بودند به نزدیک ترین مرکز اورژانس منتقل شدند. هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده ‌است اما حال هر دو مساعد اعلام شد.
به دنبال وقوع این حادثه حجت‌الاسلام بهنام دلریش، نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی به لزوم برخورد با متخلفان این حادثه تأکید کرد و به ایلنا گفت: باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد و اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سؤال ببرد.  وی بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند
زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سوءاستفاده به برخی داده شود.
دستگیری متهم
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.
مجیدی در گفت‌و‌گو با ایلنا بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو بانو در این حادثه بلافاصله دستورات لازم به بازپرس صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که در نهایت با همکاری مؤثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی و دستگیر شد و تحت نظر قرار گرفت.
وی تأکید کرد: با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت. اجازه خودسری و بی‌قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد بشدت با او برخورد خواهد شد.
دستور فوری رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده
در همین زمینه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه برای رسیدگی به پرونده زیرگرفتن دو زن به بهانه بد حجابی دستور فوری داد.






آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7697/13/584189/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها