سوژه


جشن و پایکوپی اهوازی‌ها

قهرمانی یکشنبه شب شاگردان جواد نکونام در جام حذفی موجب شد تا شادی به اهواز و خوزستان برود و مردم این شهر پس از پایان بازی به جشن و پایکوبی در خیابان‌ها بپردازند. مردم استان خوزستان و اهواز که در یک ماه اخیر به‌خاطر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی سختی زیادی کشیده بودند، یکشنبه شب حس و حال متفاوتی نسبت به روزهای پیشین داشتند. مردم این استان که سر از پا نمی‌شناختند با در دست داشتن پرچم‌های فولاد و سر دادن شعار برای تیم محبوب خود، به جشن و پایکوبی پرداختند. همچنین تعدادی از هواداران فولاد با شادی به سبک یزله خوزستانی‌ها، شادی خود را نشان دادند. علاوه بر این بازیکنان فولاد نیز که قهرمانی خود را تقدیم به مردم خوزستان کردند طبق برنامه، دیروز به اهواز رفتند و با استقبال هواداران مواجه شدند.

حمایت ساسان انصاری از عادل فردوسی پور

پس از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی، ساسان انصاری بازیکن تیم فولاد از عادل فردوسی‌پور، مجری سابق و محبوب برنامه «نود» حمایت کرد. انصاری پس از جشن قهرمانی با در دست داشتن پیراهن شماره 90 که نام عادل فردوسی‌پور روی آن حک شده بود، عکس یادگاری گرفت. او طی سال‌های اخیر بار‌ها حمایت خود را از فردوسی‌پور به شیوه‌های مختلف نشان داده و چند بار با پیراهن شماره ۹۰ به یاد عادل فردوسی‌پور شادی کرده و حتی چند مرتبه هم در مصاحبه‌های خود از علاقه و ارادتش نسبت به مجری برنامه ۹۰ سخن به میان آورده است. انصاری حدود یک سال پیش هم دیداری با فردوسی‌پور داشت و پیراهن شماره ۹۰ تیم تراکتور را به او هدیه داده بود.

دومین جام کولیبالی در فوتبال ایران

موسی کولیبالی مدافع 28 ساله اهل کشور مالی فولاد یکی از بازیکنانی بود که در بازی فینال جام حذفی برای سرخپوشان اهوازی به میدان رفت.
این بازیکن 28 ساله در حالی با فولاد قهرمان جام حذفی شد که در لیگ پانزدهم با استقلال خوزستان به قهرمانی لیگ برتر رسیده بود و حالا دومین جامش در فوتبال ایران را هم به دست آورد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7697/14/584203/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها