اخبار


محرومیت 3 ماهه سرمربی گل‌گهر از فوتبال
باشگاه گل‌گهر: قلعه‌نویی تحت حمایت ماست

دیدار استقلال و گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی در شرایطی با شکست 2-1 آبی‌های سیرجانی خاتمه یافت که امیرقلعه‌نویی بشدت نسبت به تصمیمات داور مسابقه که وحید کاظمی بود، اعتراض داشت و پس از مسابقه حرف‌های تندی به زبان آورد. چند روز پس از این مسابقه حالا سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که همچنان پرافتخارترین مربی تاریخ مسابقات به شمار می‌رود، با محرومیتی مواجه شده که پیش‌تر تجربه‌اش نکرده و سه ماه از فصل آینده باید از فوتبال دور باشد و 300 میلیون تومان هم جریمه نقدی بپردازد. در این حکم که توسط کمیته انضباطی صادر شده، این طور در مورد امیرقلعه نویی و سعید الهویی دستیار او رأی نوشته شده است: «قلعه‌نویی با حکم کمیته انضباطی به سه ماه محرومیت از همراهی تیم خود در تمامی مسابقات رسمی فوتبال در فصل آتی و پرداخت سه میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. البته علاوه بر دستیار امیر قلعه‌نویی، باشگاه گل‌گهر نیز از جریمه در امان نمانده است: «سعید الهویی مربی گل‌گهر سیرجان به دوماه محرومیت از تیم خود در تمامی مسابقات فوتبال در فصل آتی و پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه گل گهر سیرجان نیز، با توجه به تعهد مسئولیت تضامنی، موضوع 50 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردند.» بر همین اساس محمد اسفندیارپور، مدیرعامل گل‌گهر در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است این محکومیت سنگین باعث تجدید نظر باشگاه گل‌گهر در ادامه همکاری با قلعه‌نویی شود یا خیر، به تسنیم گفت: «خیر. ما با او قرارداد داریم و قلعه‌نویی تحت حمایت ماست. ما با این مربی برنامه داریم و موضوع محرومیت او را هم دنبال خواهیم کرد.»

شرط بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد

پرسپولیس طبق نظر کادر فنی این روزها مشغول مذاکره با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد آنها است. به گزارش فارس، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و امید عالیشاه نفراتی هستند که مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد آنها اقدام کردند اما این پنج بازیکن در مذاکرات خود با باشگاه تأکید کرده‌اند بجز افزایش مبلغ قرارداد سال آینده، حدود 20 درصد باقی‌مانده از اصل قرارداد و همچنین آپشن‌های قراردادشان به حساب آنها واریز شود. این در شرایطی است که جعفر سمیعی و همکارانش درصدد هستند با تأمین منابع مالی مطالبات باقی‌مانده بازیکنان و اعضای کادرفنی را تسویه کرده و بخشی از پیش پرداخت مربوط به قرارداد فصل آینده بازیکنان را هم به آنها پرداخت کنند. سرخپوشان تا پایان لیگ بیستم حدود 80 درصد قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

اخباری نامزد بهترین دروازه‌بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز یک نظرسنجی برگزار کرد تا بهترین دروازه بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند. محمدرضا اخباری با درخشش به همراه تراکتور جزو 5 نامزد کسب جایزه بهترین دروازه‌بان آسیا قرار گرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7697/14/584205/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها