اخبار


ناپدید شدن مرموز زن 90 ساله ثروتمند

گروه حوادث/ همزمان با ناپدید شدن پیرزن ثروتمند تهرانی، دختر و نوه هوویش به‌عنوان مظنونین این پرونده معرفی شدند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، مدتی قبل زن جوانی به پلیس رفت و از ناپدید شدن خاله ۹۰ ساله‌اش خبر داد. او گفت: خاله پیری به‌نام فرشته دارم، پس از مرگ شوهرش که یک بازاری ثروتمند بود ملک و املاک و ثروت زیادی به خاله‌ام رسید و او به تنهایی زندگی‌ می‌کرد. هرچند وقت یکبار به ملاقات او می‌رفتیم. تا اینکه به‌خاطر ویروس کرونا مدتی از او بی‌خبر بودیم.
او ادامه داد: چند روز قبل به دیدن خاله پیرم رفتم اما خبری از او نبود. از همسایه‌ها پرس و جو کردیم که آنها گفتند مدت‌هاست از او خبری ندارند. البته شوهرخاله‌ام، قبل از اینکه با او ازدواج کند همسر دیگری داشت و یک دختر هم به‌نام مینو از او دارد و مینو هم صاحب فرزند پسری به‌نام بابک است.
خاله‌ام مینو را خیلی دوست داشت و او را مثل دختر خودش می‌دانست اما تصور می‌کنیم که خاله‌ام قربانی نقشه جنایتی از سوی مینو و پسرش شده باشد تا به املاک و ثروت او دست پیدا کنند.
با شکایت زن جوان، به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت زن ۹۰ ساله توسط کارآگاهان اداره آگاهی آغاز شد.

مزاحمت عجیب مرد جوان برا ی اورژانس

گروه حوادث/ مرد مزاحم که در یک ماه گذشته هزار و ۶۳۷ بار با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته بود به دادگاه معرفی شد.
سیروس اسدی مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم استان بوشهر گفت: مردی 25 ساله در یک ماه گذشته و در ساعات مختلف شبانه‌روز با مرکز اورژانس جم تماس می‌گرفت و مزاحمت ایجاد می‌کرد که به مراجع قضایی معرفی و برایش پرونده تشکیل شد. وی با بیان اینکه این فرد در دادگاه حاضر و حکم قضایی برایش صادر شد ادامه داد: همچنین از والدین او تعهد کتبی گرفته شد که از انجام دوباره این کار جلوگیری شود.
مسئول اورژانس ۱۱۵ جم با تأکید بر اینکه اشغال خط‌های تلفنی اورژانس می‌تواند موجب به خطر افتادن جان فردی در همان لحظه شود، افزود: از مردم می‌خواهیم تنها در مواقع ضروری با اورژانس تماس بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری افراد با این تصور که به محض تماس با اورژانس، کاربر قابلیت ردیابی شماره تماس و مکان بروز حادثه را دارد بسیار عجولانه و مضطرب فقط از یک اتفاق خبر می‌دهند و فوری تلفن را قطع می‌کنند، غافل از اینکه سامانه اورژانس توانایی ردیابی افراد تماس‌گیرنده را ندارد و فرد باید تمامی اطلاعات مربوط به حادثه و نوع آسیب را به کاربر این سامانه بدهد.

راننده پاترول، مأمور پلیس را زیر گرفت

گروه حوادث/ برخورد شدید خودروی پاترول با مأمور راهور در جاده تالش منجر به مرگ این مأمور پلیس شد.
سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان در تشریح این حادثه گفت: صبح دیروز یک خودروی پاترول به مأمور پلیس راه که در حاشیه جاده تالش به آستارا، محدوده جوکندان شهرستان تالش، ایستاده بود، برخورد کرد.
 این مأمور ۲۵ ساله اهل روستای کشلی تالش بود که بعد از وقوع حادثه به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شد اما پس از حدود ۲ ساعت تلاش کادر درمان به‌دلیل شدت جراحت جان باخت. رئیس پلیس راه گیلان ادامه داد: بی‌دقتی و توجه نداشتن راننده پاترول به سمت جلو و انحراف به سمت خودرو و مأمور پلیس راه علت اصلی این حادثه بوده است.

سارق طلای زنان و کودکان دستگیر شد

گروه حوادث/ سارق شرور که طلای زنان و کودکان را در خیابان سرقت می‌کرد از سوی پلیس اراک دستگیر شد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل کارآگاهان پلیس آگاهی اراک با دریافت شکایت‌هایی مبنی بر سرقت طلای زنان و کودکان در محله‌های شهر صنعتی و بلوار قدس شهرستان اراک، بررسی تخصصی خود را روی این موضوع به‌صورت ویژه آغاز کرد. در مراحل تحقیقات کارآگاهان پلیس، سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
کامیار چهری، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲ فقره سرقت طلا از یک زن مسن و یک کودک در شهرستان اراک اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد از همشهریان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت مخلان نظم و امنیت عمومی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰
اطلاع دهند.

زن جیب بر 43 گوشی دزدیده بود

گروه حوادث/ زن جیب‌بر که به بهانه درخواست کمک از پسر جوان گوشی تلفن همراه او را سرقت کرده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اردیبهشت امسال زن و مردی با مراجعه به کلانتری 111 هفت چنار از سرقت تلفن همراه پسرشان خبر دادند و گفتند یک ساعت قبل، پسرمان ایمان 18 ساله در خیابان قزوین نرسیده به سه‌راه آذری در حال تردد بوده که یک زن و مرد به وی مراجعه و به بهانه کمک خواستن، مدتی در کنار وی بوده‌اند و هنگامی که محل را ترک می‌کنند، پسرم متوجه سرقت گوشی موبایلش می‌شود.
سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: پس از ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی، کارآگاهان عازم محل وقوع جرم شده و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق شدند هویت سارق به اسم «سمیه» را شناسایی کرده که با بررسی سوابق سیستمی مشخص شد وی دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت (جیب‌بری) است. با بررسی صورت گرفته و هماهنگی قضایی، طی یک عملیات ضربتی «سمیه» در محل زندگی خود دستگیر و در بازرسی از منزل وی 40 دستگاه قاب گوشی مربوط به گوشی‌های سرقتی و سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.
متهم در بازجویی‌ها ناگزیر به جیب‌بری اعتراف و همدستانش را به هویت‌های «فریبرز» و «سهیل» معرفی کرد.
عزیزخانی افزود: «سمیه» در بازجویی اطلاعات بسیار وسیعی در ارتباط با سارقان جیب‌بر و پاتوق‌ها و محل تردد افراد سابقه‌دار که در زمینه سرقت‌های کیف قاپی و جیب‌بری و... بوده را لو داد که اقدامات قضایی و پلیسی برای دستگیری سایر متهمان در دستور کار دایره مبارزه با جیب‌بری پایگاه هشتم پلیس آگاهی است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7701/13/584578/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها