مرد طلافروش سارقان مسلح را ناکام گذاشت



گروه حوادث:  ردیابی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری ۳ سارق مسلح که قصد داشتند به یک طلافروشی در اسلامشهردستبرد بزنند ادامه دارد.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه پنجشنبه ۳ سارق مسلح با ورود به طلافروشی در محله مهدیه اسلامشهر در حالی که سلاح کلاشنیکف داشتند با تهدید مرد طلافروش و حمله به ویترین مغازه قصد سرقت داشتند که ناگهان سیستم ضد سرقت طلافروشی به صدا در آمد و سارقان با فروشنده درگیر شده و ضمن تیراندازی و مجروح کردن وی، بدون اینکه موفق به سرقت شوند، با یک دستگاه پژو پارس از محل متواری شدند.
مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر گفت: سرقت مسلحانه از یک طلا فروشی در خیابان مهدیه با هوشیاری صاحب مغازه ناکام‌ماند و شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی گفت: در این درگیری صاحب این‌مغازه مجروح و به بیمارستان منتقل شده و وضعیت جسمانی او خوب ارزیابی شده است. سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران نیز با بیان اینکه سه سارق مسلح با هجوم به این واحد صنفی قصد سرقت داشتند، اظهار کرد: خوشبختانه مغازه نکات ایمنی برای پیشگیری از سرقت را داشته و صاحب مغازه آموزش‌های ارائه شده توسط پلیس در پیشگیری از سرقت صنف طلافروشان را رعایت کرده و بدون صدمه جدی بدنی به شهروندان، سرقت نافرجام ماند.
وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفته تصریح کرد: بلافاصله همکاران بنده در محل حادثه حضور یافته و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند که به سرنخ‌های خوبی هم رسیدیم.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7709/17/585366/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها