اخبــــار


آیت‌الله رئیسی درگذشت علامه عبدالامیر قبلان را تسلیت گفت

 رئیس جمهوری در پیامی درگذشت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله عبدالامیر قبلان، رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، در متن این پیام آمده است: با تأسف و تألم فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد و حامی بزرگ مقاومت اسلامی حضرت آیت‌الله عبدالامیر قبلان را دریافت نمودم.ایشان ادامه‌دهنده راستین مسیر پربرکت امام موسی صدر در کادر رهبری و ریاست مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و از مدافعان مهم مقاومت اسلامی ملت‌های لبنان و فلسطین بود. خدمات شایسته علامه قبلان به اسلام و تشیع، وحدت مسلمانان و انسجام مردم لبنان و حمایت بی‌دریغ از آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف، بخش مهمی از کارنامه روشن و پرافتخار این عالم فرزانه است.اینجانب درگذشت این عالم بزرگ را به دولت، ملت و مقاومت اسلامی لبنان بویژه جناب آقای سیدحسن نصرالله و جناب آقای نبیه بری و خانواده محترم قبلان تسلیت می‌گویم و غفران و رحمت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم.

دیدار رئیس سازمان اطلاعات سپاه با وزیر اطلاعات

رئیس سازمان اطلاعات سپاه و تعدادی از معاونین ایشان با وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات در وزارت اطلاعات دیدار و گفت‌و‌گو کردند. به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه و همراهان ایشان در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات و تشکر از همکاری‌های وزارت اطلاعات، بر لزوم توسعه و تعمیق همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های اطلاعاتی تأکید و اظهار امیدواری نمود این همکاری‌ها در دوره‌ جدید توسعه یابد. حجت الاسلام والمسلمین خطیب وزیر اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات ضمن تشکر از اقدامات سازمان اطلاعات سپاه پاسداران اعلام نمود؛ سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دو نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی هستند و قطعاً با همکاری و هماهنگی و هم‌افزایی و وحدت رویه در راستای افزایش اقتدار و امنیت ملی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا تلاش خواهند کرد.

وزیر دفاع معاونان جدید خود را منصوب کرد

معاون حقوقی و امور مجلس و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع منصوب شدند.
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیروز در احکام جداگانه‌ای، امیر سرتیپ دوم دکتر ناصر شهلایی و سردار سرتیپ دوم دکتر رضا طلایی نیک را به ترتیب به سمت معاون حقوقی و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع منصوب کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7718/2/586228/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها