مقدمات آزادی 42 زندانی فراهم شد


محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری تهران به همراه عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور زندان‌ها، محسن مقدسی بازرس ویژه و 20 نفر از قضات شعب مختلف استان تهران از ندامتگاه زنان بازدید ‌کرد. او در سخنانی گفت: تخفیفات قضایی متعددی در قانون پیش‌بینی شده و اگر موانعی وجود دارد معرفی و راهکار آن ارائه شود تا بخصوص در بحث رسیدگی به اعسار و درخواست پابند الکترونیکی سریع‌تر عمل شود.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، وی با تأکید بر ضرورت حضور مستمر قضات در زندان‌ها بویژه ندامتگاه زنان گفت: نیکوکاران و خیرین که در راه رضای خدا و به صورت گمنام از مال خویش گذشته و انفاق می‌کنند ظرفیت‌های الهی هستند و می‌توانند کمک مؤثری به مجموعه زندان داشته باشند. در این بازدید علی رستمی مدیرکل زندان‌های استان تهران با دعوت از مراجع قضایی برای موافقت بیشتر با استفاده از پابند الکترونیکی گفت: استان تهران به دلیل جمعیت کیفری بالا از حساسیت بالایی برخوردار بوده، ضرورت دارد درخصوص نظام نیمه آزادی و مجازات‌های جایگزین حبس بازبینی و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
۴۲ نفر زندانی مقدمات آزادیشان در جریان بازدید دیروز رئیس کل دادگستری استان تهران فراهم شد که ۲۲ نفر توسط نیکوکاران و 20 نفر با اعطای تخفیفات قضایی مراحل آزادی را طی می‌کنند که بزودی ندامتگاه را ترک نموده، به کانون خانواده‌هایشان بازمی‌گردند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7720/2/586440/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها