اخبـــــار


سخنگوی سپاه: خط رسانه‌ای دشمن در پی واکسن‌هراسی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کسی نباید داشته‌ها و توانمندی‌های کشور را در مقابله با کرونا زیر سؤال ببرد، گفت: برخی‌ تلاش می‌کنند درخصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه‌ای دشمن است. به گزارش سپاه نیوز، سردار رمضان شریف روز چهارشنبه در رزمایش مقابله با کرونا که از سوی بسیجیان سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به جریان رسانه‌ای که توانمندی‌های کشورمان درخصوص تولید واکسن را زیر سؤال می‌برند، افزود: به رغم همه تحریم‌هایی که متوجه کشور است،  متخصصان و دانشمندان ما موفق به تولید واکسن‌هایی برای مقابله با بیماری کرونا شده‌اند و این در حالی است که رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا هیچ موفقیتی در کشورمان نمود پیدا نکند و به این کلمه که «غافلگیر شدیم» بسیار علاقه‌مند هستند.
سردار شریف تصریح کرد: چرا بعضی‌ها تلاش می‌کنند ساخت واکسن در کشورمان را نادیده بگیرند و آن را کاری کوچک جلوه دهند؛ آنها با شیطنت رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا همت متخصصان کشورمان را زیر سؤال ببرند؛ به همین علت امتحان بسیار بزرگی در مبارزه با کرونا در پیش رو داریم. وی با تأکید بر اینکه کسی نباید داشته‌ها و توانمندی‌های کشور را در مقابله با کرونا زیر سؤال ببرد، بیان کرد: در این مقطع که دولت تلاش می‌کند تا واکسن وارد یا تولید کند، برخی‌ها تلاش می‌کنند درخصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه‌ای دشمن است. سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه برخلاف تمام تبلیغات منفی که علیه تزریق واکسن صورت می‌گیرد، رهبر انقلاب اسلامی واکسن داخلی تزریق کردند، افزود: این چه خطی است که برخی‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از آن، مردم را از واکسن زدن بترسانند؛ مطمئناً بسیج در این شرایط وظیفه دارد همه مردم را برای تزریق واکسن تشویق و ترغیب کند و هیچ زمانی را هم نباید برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسن از دست بدهیم.

حسین رمضانی مشاور نهاد و رئیس مرکز حراست نهاد ریاست جمهوری شد

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی، حسین رمضانی را به‌سمت «مشاور نهاد و رئیس مرکز حراست نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در حکم سید صولت مرتضوی به رمضانی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «مشاور نهاد و رئیس مرکز حراست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌شوید. وی اضافه کرد: انتظار دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌ سرمایه‌های انسانی نهاد ریاست جمهوری و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های نظارتی نسبت به صیانت از منابع انسانی، حراست از بیت‌المال و همکاری در تحقق مأموریت‌های جاری دولت در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی ریاست محترم جمهوری در تحقق سلامت اداری و برخورد با فساد اهتمام لازم را به عمل آورید.  مرتضوی افزود: امید است با استعانت از خداوند متعال و اهتمام به تفکر عدالت‌محور و روحیه انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در انجام وظایف موفق و مؤید باشید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7720/3/586447/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها