سازماندهی فعالیت های روزانه


بسیاری از مردم زندگی کاری پیچیده‌ای دارند و ممکن است قرار ملاقات‌ها، نمایشگاه‌هایی که علاقه‌مند به حضور در آنها هستند و... را فراموش کنند. اینجاست که برخی نرم افزارهای ساده می‌توانند بهترین نقش کمکی را برای شما بازی کرده و عملاً به منشی خصوصی بدون حقوق تبدیل شوند.
یکی از این نرم افزارهاEssentialPIM است که در مجموعه نرم افزارهای سازماندهی فعالیت‌های روزانه قرار می‌گیرد. دسته‌بندی همه فعالیت‌های روزانه از قبیل قرار ملاقات‌ها، یادداشت‌ها، کارهای پیش رو و … از خدمات این نرم افزار محسوب می‌شود. این نرم افزار نیز مانند تمام نمونه‌های مشابه، به شما کمک می‌کند تا از برنامه‌های خود عقب نمانید و با مدیریت درست، فعالیت‌های خود را به بهترین بازدهی ممکن برسانید.
ازسوی دیگر این نرم افزار قادر است تا لینک‌های موجود را در هر پوشه‌ یا در پوشه‌های خود ذخیره کند که این امتیاز بزرگی به‌شمارمی رود. از ویژگی‌های نرم افزار EssentialPIM می‌توان به نمایش‌های سفارشی و همچنین هماهنگ‌سازی با گوگل اشاره کرد. هماهنگ‌سازی Outlook، دسترسی همزمان چند کاربر به پایگاه داده‌ها و نیز هماهنگ‌سازی با ویندوز موبایل  از دیگر مزایای این نرم افزار به شمار می‌رود. با کمک این نرم افزار می‌توانید هر آیتمی را به ایمیل ارسال کنید و همچنین گروه‌های مختلف مخاطب‌تان را هم دسته‌بندی کنید. سلسله مراتبی کردن فعالیت‌های پیش رو و نیز مشخص کردن کارهای واگذار شده به دیگران برای انجام، هم از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌ها هم می‌توان به قابلیت دسته‌بندی با توجه به وظایف و رویدادها اشاره کرد.
گفتنی است که این نرم افزار دارای نسخه اندروید رایگان (قابل دانلود از گوگل پلی) با قابلیت سینک شدن با نسخه نصب شده روی ویندوز است که قابلیت بسیار مناسب و پرطرفداری به حساب می‌آید. اگر شما هم علاقه مندید که این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌طور رایگان از وبسایت P30world.com بارگذاری کنید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7720/11/586476/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها